Dit:quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Dus, wat zijn jullie criteria?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Ik heb dus ook geen zin om haar in m'n lijst te zien.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Sanderrrr het volgende:
Verwijder haar gewoon zonder te blokkeren, dan kan ze wel gewoon nog met je praten als ze er zin in heeft. En jij ziet haar niet meer in je lijst.Opgelost
Johquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verwijder haar gewoon zonder te blokkeren, dan kan ze wel gewoon nog met je praten als ze er zin in heeft. En jij ziet haar niet meer in je lijst.
Waar maak je je druk om allemachtigquote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Je kan toch zien of je van iemands lijst verwijderd bent? Dan kan ik haar net zo goed blokkeren en verwijderen
zul je weinig mensen in je lijst hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:![]()
Ik verwijder iedereen die niet tegen mij begint met praten, in een week tijd.
Makkelijk zat.
Ik ook niet, drie op dit moment, en als ze niet gauw beginnen te typen gaan ze ook weg.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zul je weinig mensen in je lijst hebben
beetje veel werk he voor 1 iemandquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
geregeld een nieuw email adres nemen, en alleen de mensen die je nog wil toevoegen. dan heb je altijd het excuus "oja, ik heb een nieuwe email, daarom ben ik nooit meer online".
12quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
zul je weinig mensen in je lijst hebben
als je iemand bent die van een schone lijst houdt komt dit vaak genoeg voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
beetje veel werk he voor 1 iemand
En dan vindt ze je niet meer aardig, praat ze niet meer tegen je en heb je precies wat je wilt, zoiets?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Je kan toch zien of je van iemands lijst verwijderd bent? Dan kan ik haar net zo goed blokkeren en verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |