Gadver ik krijg zoiets altijd visueel te zienquote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef jmac het volgende:
oh god. De gokverslaafde rachel hazes lover kampert John de Wolf als gast
Op basis van 1 helft iemand een kutspeler vinden.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
Coks of hoe die ook mag heten verdiend de zwarte kaart. Wat een kut speler
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef Garudo het volgende:
John de Wolf gaat ons eens vertellen hoe grof die overtreding is
Natuurlijk niet maar ga nu niet zitten janken. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasserenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Feyenoord massaal steen en been gaan klagen als hun eigen speler een overtreding maakt? Kom op zeg, een beetje realisme mag wel. Maar dat wil niet zeggen dat Feyenoorders het goed zouden keuren als Hofland Van der Gun een zware blessure bezorgt.
Overigens was de overtreding van Cornelisse op Biseswar minstens net zo schandalig, maar daar hoor ik bijna niemand over.
Wausquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat die Cocks elke week op de F-side ofzo?
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Of die Spartaan trapte Kokmeijer verrot..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Je gooit wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ging ie zo ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
*Proest*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Hey venom, zet de tv eens op RTV Noord, Martin Drent aan het pokeren tegen Jeroen Veldmate
Edit: stukje al afgelopen, maar blijft een mooi programma
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje vieze vuile gore schoppertjes bij die amateurs.
En die scheids mogen ze ook meteen lozen.
Wat een mongool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |