Wausquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat die Cocks elke week op de F-side ofzo?
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Of die Spartaan trapte Kokmeijer verrot..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Het lijkt wel alsof hij op zoek is naar de knieën van de Feyenoorders met een bewuste intentie om ze uit de wedstrijd te schoppen. Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Je gooit wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ging ie zo ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
*Proest*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Een vuile tyfuslul is het, hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tommeke het volgende:
Hey venom, zet de tv eens op RTV Noord, Martin Drent aan het pokeren tegen Jeroen Veldmate
Edit: stukje al afgelopen, maar blijft een mooi programma
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een stelletje vieze vuile gore schoppertjes bij die amateurs.
En die scheids mogen ze ook meteen lozen.
Wat een mongool
als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
Friet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Humberto: En dit is het patat daar he....hmmmmmmmm
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een mongool
quote:hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte
Hij begint weer, schitterend! Wiskey erbij, zonnebril op en een rare muts op. Wat een gastquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Shit, helemaal vergeten...
Kijk morgen wel even terug op uitzending gemist..
thanks..
En nog scoren ookquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een mongool
t'is ook nooit meer goed gekomen met die arme Bouaouzanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
hij komt op mij net zo gestoord over als die Niels Kokmeijer die die Spartaan arbeidsongeschikt schopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |