goedeavondquote:Op donderdag 13 november 2008 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje, jij bent nog veeeeeel te jong voor een griepspuit, zo zwak je alleen maar je natuurlijke afweersysteem af, een griepspuit is voor 65+ers
Hoop op internationale doorbraak, geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:22 schreef wonderer het volgende:
Waarom zingt ie dan niet in het Nederlands?
* Nuno verscheurt het ticket London city/Eindhoven *quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je gata echt niet bij me binnenvallen hoor. Dit is mijn enige avond alleen!
Een stuk lyric wat vanuit mijn hals om mijn rechterarm naar beneden spiraalt, door hem gesigneerd aan de binnenkant van mijn bovenarm. Wordt mooi.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
een tattoo van hem?door hem laten zetten? of zijn kop als tattoo?
weet je wat ik doe, ik kom zo direct wel een lekker pannetje kippensoep brengen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij die dikke roze van de ibuprofen maar
En griep... zeg ik heb net vorige week maandag de griepspuit gehadIk hoop 't toch van niet! Is waarschijnlijk gewoon oververmoeidheid. Ik heb vorige week een flinke week gehad qua theater en daarbij nog vrijdag, zondag, maandag, dinsdag getrained en tot nu toe is het me deze week nog niet 1x gelukt voor 0:00 naar bed te gaan. Vanavond de eerste avond vrrij, alleen, mijn enig-kind avond
(wat denk ik inhoudt voor de tv op de bank in slaap vallen....
)
Ik ben zelfs al dagen/weken te moe voor sex! KUN JE NAGAAN!!!!!!!!!!![]()
neequote:Op donderdag 13 november 2008 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand een goed humeur over?
Mmm, ijsjes.quote:
He bitch, en? de hele dag de frontpage geschreven?quote:
Valt wel meequote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He bitch, en? de hele dag de frontpage geschreven?
je had het toch half lang? is het nu echt kort? als het de verkeerde kant op krult, kan je altijd nog de tondeuse erover halen. laat yo man het doen, maak er een spelletje van. Is altijd heeeeeel leukquote:Op donderdag 13 november 2008 19:50 schreef wonderer het volgende:
Hoe korter mijn haar, hoe meer krullenNiet zo blij mee eigenlijk want natuurlijk krult het nu standaard de verkeerde kant op
Waarom zet je deze smiley erbij?quote:
Omdat mike's indruk was dat ik urenlang bezig met met de frontpage terwijl dat niet zo isquote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zet je deze smiley erbij?
Ik verbaas me soms zo over het smiley gebruik van mensen. Vroeger kwam hier altijd een meisje en die zei eeeelke morgen: "Goeiemorgen!!![]()
![]()
![]()
"
Ja, ehhh, lig je helemaal in een deuk ofzo?.
En daar voel je je "quote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Omdat mike's indruk was dat ik urenlang bezig met met de frontpage terwijl dat niet zo is
Ik vind het echt een geweldige smiley. En het is me nog steeds niet gelukt om in woorden te vangen wat hij uitdrukt, dus een prima "a picture says more than thousand words"quote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Gellarboy het volgende:
Iedereen voelt zich trouwens overal "" bij tegenwoordig. Het staat nergens meer voor, maar da's weer een ander verhaal.
Maar vind je niet dat hij zijn waarde verloren heeft doordat hij overal te pas en te onpas gebruikt wordt, en ook op momenten waarop 'dat' eigenlijk niet zozeer is wat mensen uit willen dragen?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het echt een geweldige smiley. En het is me nog steeds niet gelukt om in woorden te vangen wat hij uitdrukt, dus een prima "a picture says more than thousand words"
Ik voel me meerquote:Op donderdag 13 november 2008 20:10 schreef Gellarboy het volgende:
Iedereen voelt zich trouwens overal "" bij tegenwoordig. Het staat nergens meer voor, maar da's weer een ander verhaal.
misschien een beetje, maar "quote:Op donderdag 13 november 2008 20:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat hij zijn waarde verloren heeft doordat hij overal te pas en te onpas gebruikt wordt, en ook op momenten waarop 'dat' eigenlijk niet zozeer is wat mensen uit willen dragen?
Het hangt nu op mijn wenkbrauwen. Buzz cut heb ik het haar en het hoofd niet voor, helaas.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had het toch half lang? is het nu echt kort? als het de verkeerde kant op krult, kan je altijd nog de tondeuse erover halen. laat yo man het doen, maak er een spelletje van. Is altijd heeeeeel leuk
Wat gezellig dat iedereen dan toch blijft.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef wonderer het volgende:
misschien een beetje, maar "" is ook eigenlijk wel het standaard fok-gevoel. "God, wat is het toch ook allemaal triest hier".
Het is uiteindelijk TOCH een lachende smiley. Ik gebruik hem meestal om meewarigheid uit te drukken, voor mezelf ("dat ik zo stom kan zijn" of zo) of voor anderen ("je bent zo sneu dat het weer grappig is").quote:Op donderdag 13 november 2008 20:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat gezellig dat iedereen dan toch blijft..
Ja, natuurlijkquote:
Ik heb het altijd al doorgeslikt voor ik daar aan denkquote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
wat een gezeik over smileys...
nu het echte werk...cumswappen....hip of passé?
Ik vind het niks. Zowieso niet met een onbekende --> niet safe.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
wat een gezeik over smileys...
nu het echte werk...cumswappen....hip of passé?
ja, en niet iedereen is blij als ie het weer terug in z'n mond krijgt..quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al doorgeslikt voor ik daar aan denk
Jezus!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
next
en wie heeft wel eens z'n eigen zaad geproefd?
Ik vind alleen de remix leuk...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef Gellarboy het volgende:
So if you want to - uh-huh uh uh
You got the green light - uh-huh uh uh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |