quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Veeg je je toetsenbord weer even af? Het drijft van tafel door die plas kwijl
We gaan poolen bij HoBquote:Op donderdag 13 november 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Maar ff serieus wat is vanavond het plan? Waar hangen jullie uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga wel meequote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo gehts zu fur met bondage in dr reet.
En we hangen @ HoB if moblo agrees to that
ja, hij is toch LosingMyWay en FlashingLights?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
En die Dirk van der Linden shit is not done by the way, like wtf
Stfuquote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we anders gaan bowlen ofzo ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we anders gaan blowen ofzo ?![]()
of yashi neukenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb dus écht geen zin in bowlen
Dan nog liever poolen
Kweek jij maar eens eerst een rechte pikquote:
Nou, dan rekken we je toch gewoon even opquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben maar een klein fragiel meisje!
ik heb mn paarse bij mequote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kweek jij maar eens eerst een rechte pik
Oh moblo, dank je, dank je!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jij bent de slimste HBO-er die ik ken
en de liefste
en detofste
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zolang ie maar niet te intimiterend is, ik heb performance anxiety
Nou ik ga haken denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Misschien kom ik vanavond toch wel!
én een oranjequote:Op donderdag 13 november 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Waar moblo een rechte paarse lul heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |