quote:Op donderdag 13 november 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Mikkie niet van de HAN
Geef maar toe, dat vindt je ookquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
alsof ik Sander minder vind ofzo![]()
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, heb je nou écht totaal niet door dat dit gewoon opFok!ken is![]()
alsof ik Sander minder vind ofzo![]()
serieus, kom 's naar een meet ofzo, dan weet je tenminste wie je voor je hebt als je dat soort beschuldigingen uit
en wat nou veredelde wiskunde cursus, wat IB zegt, we hebben één semester wiskunde
vanwege dat laatste punt heb je een puntquote:Op donderdag 13 november 2008 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat vindt je ook
Al was het maar omdat 'ie Dirk wel tof vindt
nou, kom d'r maar inquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.
Sorry, mijn excuus, ik wilde geen 'bash' maken richting informatiekunde, ik vind het eerder frappant hoe men zichzelf een attitude aanmeet aan de hand van waar hun collegegeld heen gaat. Als je als student/scholier een mate van inzet, zelfstandigheid, innovativiteit en assertiviteit toont die evenredig is aan de criteria van betreffende studie/cursus dan kun je zeggen dat je op een bepaald niveau zit. Niet omdat je toevallig ingeschreven staat bij een universiteit.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verdiepen in de opleiding is wel praktisch voor een bash
Informatiekunde heeft amper wiskunde
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bij Yashi schijn je daar iig nog een fles wijn voor nodig te hebben, dis wel heel goedkoop
Whehe, boeiequote:Op donderdag 13 november 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus, ik wilde geen 'bash' maken richting informatiekunde, ik vind het eerder frappant hoe men zichzelf een attitude aanmeet aan de hand van waar hun collegegeld heen gaat. Als je als student/scholier een mate van inzet, zelfstandigheid, innovativiteit en assertiviteit toont die evenredig is aan de criteria van betreffende studie/cursus dan kun je zeggen dat je op een bepaald niveau zit. Niet omdat je toevallig ingeschreven staat bij een universiteit.
'boeie', HBO-er, je bent de -n vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Whehe, boeie
Ik ben ook niet in voor een hoog-niveau discussie, kunnen we niet gewoon verder bashen?
Die boeien kun je in je aars stekenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'boeie', HBO-er, je bent de -n vergeten
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Dit soort dingen zijn pas echt leuk als je beide partijen IRL ook kent.
ik ben helemaal van jou vanavondquote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neem je die vent van je weer mee of mag ik je nu eindelijk eens een keer wel versieren!
samen met de bondagequote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die boeien kun je in je aars steken
Veeg je je toetsenbord weer even af? Het drijft van tafel door die plas kwijlquote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jij bent de slimste HBO-er die ik ken
en de liefste
en detofste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |