Ik ook alquote:Op donderdag 13 november 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
is wel heel erg.. ik ben het vandaag nu al zat
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbijquote:
Ik ook, dan wel midden in de nacht.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij er 5 kwartier over voor we in duitsland zijn.. Maar dat noem ik dus niet echt dichtbij
Ik ga een zaterdag shoppen in Arnhem maar nou komt die verrekte kutklaas daar aan dus is het er een drukte van jewelste
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taalquote:
Ihre papieren bitte!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
En een paar weken later de bekeuring?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook, dan wel midden in de nacht.
Misschien nog wel korter, volgens mij was ik met een uur NL uit afgelopen zomer.
Vanuit de randstad.
Het is een rauwe taal.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ik haatte duits vroeger, maar als je eindelijk over die WWII taal heen bent is het best een mooie taal
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is een rauwe taal.
Alles klinkt aggressief in het duits.
Ik kan het echt niet mooi vinden.
Ik had bijna een bekeuring van 800 euro aan m'n broekquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
En een paar weken later de bekeuring?
Ja, maar dat heeft ook wel zo z'n redenenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zul je vast frans mooier vinden? Dat is zowat met al die duits-haters namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |