Klopt maar toch geen volendam hé. afijn ik hoop niet dat er al te veel langdurige blessures zijn vanavond, Krokamp is ook al gebleseerd uitgevallen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou er zijn nog genoeg topclubs over hoor
Op zich zou dat best nog kunnen, eventueel.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
en die pizzakoppo met zijn arrogante mond van het weekend,
ja ajax word kampioen bla bla
De halve finale waar jij het over hebt is ook nog even weg voor Volendam..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt maar toch geen volendam hé. afijn ik hoop niet dat er al te veel langdurige blessures zijn vanavond, Krokamp is ook al gebleseerd uitgevallen.
Inderdaad als je het zo laat liggen op ieder vlak verdien je het ook niet om door te gaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
STRONT. BAGGER. BESCHAMEND. SNOLATOR.
Volendam is de verdiende winnaar.
TOT 12 MEIquote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Urquhart het volgende:
Klote zooi, moet ik een half jaar lang met een Volendam-icoon hier posten!
Groeten uit Volendamquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
KAMPIOENUUUH
hier:quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Cyb, heb je dat Michael Jackson met popcorn gifje voor me?
Ramptoerisme doet het altijd goed.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef sjimz het volgende:
Wel grappig dat dit topic beter loopt dan het topic van de wedstrijd die nu live is
Waarom mag jij überhaupt nog dit forum op. Mên...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef jorienvdherik het volgende:
en die pizzakoppo met zijn arrogante mond van het weekend,
ja ajax word kampioen bla bla
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ramptoerisme doet het altijd goed.
het gekke is dat dit al een tijd zo is voor mij. Ik vond de nederlaag tegen WillemII erger. Er geldt maar één ding, en dat is die schaal!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Verliest ajax en ineens vinden al die fans ineens "de beker toch niet boeiend"
die komt toch alleen bij nederlagen van Ajax weer eens langs?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Waarom mag jij überhaupt nog dit forum op. Mên...
Die Johan Cruijff schaal kan je nu wel vergeten. Enige mogelijkheid was de beker.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
het gekke is dat dit al een tijd zo is voor mij. Ik vond de nederlaag tegen WillemII erger. Er geldt maar één ding, en dat is die schaal!
Ik had hem idd al een tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 12 november 2008 21:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
die komt toch alleen bij nederlagen van Ajax weer eens langs?
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #2quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan iemand dat logo achter Jan plaatsen? Om er toch een design van te maken
nou ja gelijk heb je op zich wel natuurlijk.. alleen de titel geeft recht op CL.. beker is slechts bijzaak..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
het gekke is dat dit al een tijd zo is voor mij. Ik vond de nederlaag tegen WillemII erger. Er geldt maar één ding, en dat is die schaal!
geef trouwens eens wat voorbeelden verder![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
geef trouwens eens wat voorbeelden verder![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Roysen het volgende:
Die hele ruk beker ken me nou echt helemaal niks meer schelen..
Om over sites als voetbalzone maar te zwijgenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:59 schreef Rumille het volgende:
Op zich vind ik het niet zo erg dat ze hier verliezen, alleen de reacties morgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |