Okay dit is dus echt een gegronde klacht, en totaal gebaseerd op de waarheid en op eerder meegemaakte situaties. Namen zijn veranderd om de privacy van de desbetreffende personen te beschermen. Ik beschrijf hieronder een situatie waarin ik illustreer hoe vervelend het is als mensen je style crampen
1.
De vervelende oudklasgeno(o)t(e)Ik sta in de club met mijn homies gewoon rustig, totdat ik besluit om de dansvloer onveilig te maken. Ik beweeg me naar de dansvloer met 2 vrienden en ik bust-a-move jeweetwel. Binnen no-time heb ik twee jonkvrouwes om me heen dansen die mij en een vriend van me wel interessant vinden. Homeboy nummer 3 is een goeie wingman, en heeft een vriendin dus die verlaat de dansvloer om zich weer te voegen bij de rest van de crew.
Deze 2 meisjes kregen allebei mijn seal of approval, dus ik liet ze hun gang gaan. Meisje nummer 1, laten we haar Nathalie noemen, een dame van zo'n 1.65m, slank postuur en een uitermate sexy bos blonde krullen vond het leuk om aan mijn pet te zitten. Normaliter natuurlijk geen probleem, ik ben een relaxte jongen. Maar mensen die het een en ander weten van het hosselen van chicks weten dat je moet uitstralen dat een meisje jouw aandacht moet verdienen, en dat had ze nog niet gedaan. Dus ik reageer koeltjes met "
Hey ehh, ken ik jou? Waarom zit je aan mijn pet??". Als de mooie vrouw die ze was was ze dit natuurlijk niet gewend, mannen horen normaliter uit haar hand eten dus ze keek me nogal verbaasd aan. Wat op dit moment in haar hoofd omging was dit: "
Huh, waarom doet hij zo tegen mij, dit pik ik niet! Wacht maar ik zal je wel krijgen!". En voila, de buit is binnen. Vanaf dit moment versiert je target jou gewoon, en hoef je eigenlijk amper meer moeite te doen.
Enfin, na deze 'schermutseling' op de dansvloer zochten we een wat rustiger plekje op om te praten. Ik ben een sociale jongen dus ik vind het wel leuk om even te converseren. Ik bedoel ik wist toch al dat ik niet alleen zou slapen deze avond, dus waarom niet even wat meer te weten zien te komen over je toekomstige bedpartner.
En op dit moment, kwam dus de persoon ten tonele waar het topic om draait. In dit geval een meisje die vroeger bij mij in de klas zat, en mij vroeger wou, maar ik om verscheidene redenen heb afgewezen. Dit is inmiddels minstens 6 jaar geleden dus verder niet heel relevant. Ik stond daar dus rustig te praten en shit met "Nathalie" komt deze bitch eraan, we noemen haar voor het gemak "Femke". Het ging ongeveer zo:
Femke komt eraan gesjeest en gaat pal tussen mij en mijn chickie staan en zegt met haar dronken kutkop:
"Heyyy Sebas!! Alles goeeeeeedddzz" "Ehh ja gaat goed... Met jou?" Ondertussen kijk ik langs haar naar "Nathalie" met zo'n blik van, "
Ey ik ken deze bitch niet hoor!!"Femke begon weer:
"Jaaa waat leuk je weer te ziennn echt lang geleden blablabla"Op dit moment was ik dus al geirriteerd, dus ik keek haar aan en zei:
"Sorry lieverd maar we waren even over iets belangrijks aan het praten dus als je het niet erg vindt........"Ze keek even bedroefd en taaide toen af. "
Opkankeren hoer", dacht ik haar nog na.
Maar aan het eind kwam het allemaal nog goed heb ik Nathalie die nacht meerdemalen een veeg gegeven, jeweetzelf. Gelukkig dat ik een baas ben, anders had deze situatie uit de hand kunnen lopen. In deze situatie is degene die je style crampt gewoon iemand die je stoort in een situatie waarin je niet gestoord wil worden. Elk sober en normaal mens had doorgehad dat ik in 'hossel-mode' zat en geen externe afleidingen nodig had. Maar deze bitch komt ertussen staan alsof die andere chick helemaal niet bestond ofzo.
Mensen die je style crampen komen in vele vormen. Het kan een ex zijn die uit jaloersheid ineens kapot moeilijk gaat lopen doen, het kan een homie zijn die net is gedumped en dus alleen maar loopt te bitchen en depressieve vibes uit te stralen waardoor chicks uit jullie buurt blijven. Dit is een vervelende want bro's before hoes he dus je kan 'm ook moeilijk in de steek laten.
KLACHT: People who be crampin' mah style!
1:
Crampin' my style!