abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63165946
Okay dit is dus echt een gegronde klacht, en totaal gebaseerd op de waarheid en op eerder meegemaakte situaties. Namen zijn veranderd om de privacy van de desbetreffende personen te beschermen. Ik beschrijf hieronder een situatie waarin ik illustreer hoe vervelend het is als mensen je style crampen1.

De vervelende oudklasgeno(o)t(e)

Ik sta in de club met mijn homies gewoon rustig, totdat ik besluit om de dansvloer onveilig te maken. Ik beweeg me naar de dansvloer met 2 vrienden en ik bust-a-move jeweetwel. Binnen no-time heb ik twee jonkvrouwes om me heen dansen die mij en een vriend van me wel interessant vinden. Homeboy nummer 3 is een goeie wingman, en heeft een vriendin dus die verlaat de dansvloer om zich weer te voegen bij de rest van de crew.

Deze 2 meisjes kregen allebei mijn seal of approval, dus ik liet ze hun gang gaan. Meisje nummer 1, laten we haar Nathalie noemen, een dame van zo'n 1.65m, slank postuur en een uitermate sexy bos blonde krullen vond het leuk om aan mijn pet te zitten. Normaliter natuurlijk geen probleem, ik ben een relaxte jongen. Maar mensen die het een en ander weten van het hosselen van chicks weten dat je moet uitstralen dat een meisje jouw aandacht moet verdienen, en dat had ze nog niet gedaan. Dus ik reageer koeltjes met "Hey ehh, ken ik jou? Waarom zit je aan mijn pet??". Als de mooie vrouw die ze was was ze dit natuurlijk niet gewend, mannen horen normaliter uit haar hand eten dus ze keek me nogal verbaasd aan. Wat op dit moment in haar hoofd omging was dit: "Huh, waarom doet hij zo tegen mij, dit pik ik niet! Wacht maar ik zal je wel krijgen!". En voila, de buit is binnen. Vanaf dit moment versiert je target jou gewoon, en hoef je eigenlijk amper meer moeite te doen.

Enfin, na deze 'schermutseling' op de dansvloer zochten we een wat rustiger plekje op om te praten. Ik ben een sociale jongen dus ik vind het wel leuk om even te converseren. Ik bedoel ik wist toch al dat ik niet alleen zou slapen deze avond, dus waarom niet even wat meer te weten zien te komen over je toekomstige bedpartner.

En op dit moment, kwam dus de persoon ten tonele waar het topic om draait. In dit geval een meisje die vroeger bij mij in de klas zat, en mij vroeger wou, maar ik om verscheidene redenen heb afgewezen. Dit is inmiddels minstens 6 jaar geleden dus verder niet heel relevant. Ik stond daar dus rustig te praten en shit met "Nathalie" komt deze bitch eraan, we noemen haar voor het gemak "Femke". Het ging ongeveer zo:

Femke komt eraan gesjeest en gaat pal tussen mij en mijn chickie staan en zegt met haar dronken kutkop:
"Heyyy Sebas!! Alles goeeeeeedddzz"
"Ehh ja gaat goed... Met jou?"

Ondertussen kijk ik langs haar naar "Nathalie" met zo'n blik van, "Ey ik ken deze bitch niet hoor!!"

Femke begon weer: "Jaaa waat leuk je weer te ziennn echt lang geleden blablabla"

Op dit moment was ik dus al geirriteerd, dus ik keek haar aan en zei: "Sorry lieverd maar we waren even over iets belangrijks aan het praten dus als je het niet erg vindt........"

Ze keek even bedroefd en taaide toen af. "Opkankeren hoer", dacht ik haar nog na.

Maar aan het eind kwam het allemaal nog goed heb ik Nathalie die nacht meerdemalen een veeg gegeven, jeweetzelf. Gelukkig dat ik een baas ben, anders had deze situatie uit de hand kunnen lopen. In deze situatie is degene die je style crampt gewoon iemand die je stoort in een situatie waarin je niet gestoord wil worden. Elk sober en normaal mens had doorgehad dat ik in 'hossel-mode' zat en geen externe afleidingen nodig had. Maar deze bitch komt ertussen staan alsof die andere chick helemaal niet bestond ofzo.

Mensen die je style crampen komen in vele vormen. Het kan een ex zijn die uit jaloersheid ineens kapot moeilijk gaat lopen doen, het kan een homie zijn die net is gedumped en dus alleen maar loopt te bitchen en depressieve vibes uit te stralen waardoor chicks uit jullie buurt blijven. Dit is een vervelende want bro's before hoes he dus je kan 'm ook moeilijk in de steek laten.

KLACHT: People who be crampin' mah style!

1: Crampin' my style!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63166052
Hoe verzin je het.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_63166119
Never bro's before hoes !
pi_63166137
Mist paint
pi_63166142
en echte baas hosselt ze alletwee het bed in
  woensdag 12 november 2008 @ 18:44:03 #6
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_63166147
Aight, word brotha.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  woensdag 12 november 2008 @ 18:44:14 #7
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_63166152
seal of approval? hahahahahaahahah

geweldig verhaal
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_63166208
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:43 schreef Salatrel het volgende:
en echte baas hosselt ze alletwee het bed in
Ik zou ze in bed proberen te hossen. maar ja, ik ben dan ook geen baas
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_63166248
o my
pi_63166273
En, ik heb de tekst gelezen
pi_63166315
TRUE HUSTLER .
pi_63166317
Je bent zeker een jongen van de straten, zo aan je taalgebruik te zien.
  woensdag 12 november 2008 @ 18:50:26 #13
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63166341
Kijk, een medestander van 'The Bro Code' .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_63166450
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:46 schreef Bert.Wasbeer het volgende:

[..]

Ik zou ze in bed proberen te hossen. maar ja, ik ben dan ook geen baas
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63166462
Je hebt het ook over een vervelende klasgenoot, waar is die dan?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_63166485
met een pet op naar de plaatselijke bar dancing gaan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 12 november 2008 @ 18:56:43 #17
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_63166495
quote:
Ik sta in de club
...MET EEN DRANKJE LINKS EN EEN BIL REHECHTS... WHOOHOOOO!

Vrij naar: DJVT

[ Bericht 29% gewijzigd door kabelhaspel op 12-11-2008 19:25:11 ]
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_63166736
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
met een pet op naar de plaatselijke bar dancing gaan
Precies ik ga altijd in mijn mooiste overall en schoonste klompen naar de plaatselijke dancing, dan moet ik alle dames van mijn afhouden!
  woensdag 12 november 2008 @ 19:08:10 #19
232232 wobble
wobblewobble
pi_63166807
Beter dan Chriz2K en afcajos topics!
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
pi_63166810
Style.
Crampen.
Hosselen.

.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_63168664
Hahaha ik zag TS en hij werd in zn ballen geschopt door dat wijf
Bier hier.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:22:46 #22
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_63169322
Ik herken mezelf in de "Wingman", daarom een voor je verhaal.
Nr. 1 cramper is toch wel je moeder die je in de club komt halen omdat ze je zou ophalen
  woensdag 12 november 2008 @ 20:30:25 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63169622
goed topic,

ik herken mezelf ook wel in de situatie dat er een chick bij komt waar je geen fuck te maken mee wil hebben.
Zo had ik dat ik op de dansvloer mijn charismatische urban moves aan het zetten was samen met een chick die ik praktisch in de pocket had. Kwam er ineens een andere (best wel lekker, maar OH zo'n dom wijf ) eraan tegen mii snikkelmehn aan te schuren! Zeer vervelend als je die andere zoe afkeurend ziet kijken, dus hossel je maar met sletje A ergens afgelegen terwijl je sletje B later op de avond (of volgende week) gaat doen
pi_63169700
Dit topic heeft mijn Seal of Approval

Maar toch deed je maar triest tegen die Femke
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_63169722
Ik word oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')