Haha.. nee niet diee maar zelfde soort art..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch niet deze he?
ik weet het nog steeds niet.... argg!!! (nee geen ARRRRR MATEY!!!)
ik neig richting de ninja... maar echte bazen als maikuuul, Chriz2k en afcajos of braun zijn hier nog niet geweest!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee niet diee maar zelfde soort art..
Enne weet je al wat je gaat doen?
Ahh.. nodig ze uit dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik neig richting de ninja... maar echte bazen als maikuuul, Chriz2k en afcajos of braun zijn hier nog niet geweest!
done... net als jo0Lz en SHEquote:
ik weet niet hoe het moetquote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef afcajos het volgende:
Maak een poll aan dan, ik vote voor Ninja's
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het moet
stok achter de deur.. daarom had ik haar ook gepmtquote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Trouwens.. het is overduidelijk dat je ninjas moet kiezen..
aangezien je toch met SHE wilde
Hehe.. als goed is heb ik nog soep van je als ninja..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stok achter de deur.. daarom had ik haar ook gepmt
70% ninja
30% pirate
owja staat in mn foboquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. als goed is heb ik nog soep van je als ninja..
Conclusie: U r a ninja!
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kreeg een pm en iemand zei dat ik hier moest posten
Toen ik deze PM opende keek ik ongeveer zo:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
sowheej maikuuul je hebt een nieuw plaatje gevonden. postte je gister ook al bij 'ship to the netherlands chat ' topicquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is gewoon de boomlaars style van posten..
Pas op !!! dalijk bel ik de #care police om te vragen of mij dat wat boeit !!!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sowheej maikuuul je hebt een nieuw plaatje gevonden. postte je gister ook al bij 'ship to the netherlands chat ' topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |