Na een goede dump een kicker bouwenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Als je het gebied kent is het tof om een enorme kicker op een kam te bouwen na een goede dump!
Zo kun je echt zieke sprongen maken, mede dankzij een schuine landing.
Nix is fijner dan dat! het kriebelt weer!!!!!!!! vanaaf that's it that's all kijken en dan weer helemaal gek worde.
Tuurlijk als het aan het dumpen is ben ik druk aan het freeriden! maar de afgelopen 3 jaar dat ik in Oostenrijk was,was me timing zo goed dat ik bijna constant poeder kon rijden! ja dan ga ik wel tijd besteden om op de route wat kickers te bouwen! Freeriden is voor mij snowboardenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Na een goede dump een kicker bouwen![]()
Dan ga je vol gas freeriden. Je gaat toch niet een zooitje lopen scheppen op het moment dat je gewoon spontaan kan klaar komen op je snowboard
Andere leraar bij ons is er ook zo 1. Gaat ie een kicker bouwen op het moment dat er een halve meter sneeuw is gevallen. Nouja, het zijn weer wat minder lijnen die ik dan wel kan gaan rijden
Tijdens het rijden maak ik dan wel gebruik van het terrein enzo. Niets is zo lekker als een pillow to pillow
Railen?? Dalijk komt er een kras op m'n plank geak!!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
railen heb ik nooit gedaan, maar dat zie ik ook echt niet als iets boeiends
Hmm, zelf wil ik het wel wat beter kunnen dan ik nu kan. Gewoon omdat het ook weleens leuk is het park in te gaan op shit sneeuw dagen.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
railen heb ik nooit gedaan, maar dat zie ik ook echt niet als iets boeiends
Niet echt een idee eigenlijk. Er zit iig niet in de buurt een mooi gebied. Linz is in plat gedeelte van Oostenrijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Fiama het volgende:
Whoop! Zeer waarschijnlijk vanaf half januari in Linz!
@ Komakie, goede vriend, omdat je wat ervaring hebt in Oostenrijk; kun je me misschien vertellen wat het beste gebied is vanaf Linz wat niet mega verweg is (Gerlos is meer dan 3 uur rijden)
Ok! Ik wist dat het geen berg gebied is, maar misschien had je een idee. Toch bedankt! Heb al wel gekeken naar bergen in de buurt maar iets groots ligt niet echt in de buurt.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet echt een idee eigenlijk. Er zit iig niet in de buurt een mooi gebied. Linz is in plat gedeelte van Oostenrijk.
Dan zul je minimaal naar omgeving Salzburg moeten denk ik.
Ben niet echt bekend in dat gedeelte dus...
Bij mij precies andersomquote:Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
Vandaag of morgen komt m'n Wii Balance Board binnen en Shaun White Snowboarding ligt al klaar bij m'n Wii
Nog 16 dagenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef Fiama het volgende:
[..]
Hmm, zelf wil ik het wel wat beter kunnen dan ik nu kan. Gewoon omdat het ook weleens leuk is het park in te gaan op shit sneeuw dagen.
Maar echt snowboarden blijft gewoon free ride, pow, back country etc. Over een dag of 20 zit ik weer in de sneeuw! Eindelijk!
Ik had een van de allerlaatse balance boards via Dixons... ding is echt overal uitverkochtquote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom
Balanceboard heb ik al een half jaar (van de Wii fit) en ik zag dat Shaun White net verstuurd is
Schijnt trouwens dat je hem ook zonder balanceboard kunt spelen.
Zit alleen ook nog te wachten op de PC versie. Die is echt totaal anders. Dus dan heb je 2 games die hetzelfde zouden moeten zijn, maar het niet zijn
Ik heb ff op maps.google.nl gekeken. Als je de satalietfoto's bekijkt kun je het best goed zien.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ok! Ik wist dat het geen berg gebied is, maar misschien had je een idee. Toch bedankt! Heb al wel gekeken naar bergen in de buurt maar iets groots ligt niet echt in de buurt.
Ik officieel nog 22... gefeliciteerd!! Congrats en drink een biertje! Ik ga er zeker 1 op het snowboard seizoen drinken vanavond, nog maar 3 weken!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog 16 dagen
Altijd baas boven baas he
Ik ken hetquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
Gffdmme... krijg nu echt gigantisch zin om ff een paar dagen poeder te gaan happen in oostenrijk ofzo
Heb je ze überhaupt al gepast dan? Passen is het credoquote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Flaccid het volgende:
Loont het om snowboard schoenen over te laten komen uit amerika? Burton Moto 2008 lijkt me wat.
Ik drink niet zo veel bier.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef Fiama het volgende:
[..]
Ik officieel nog 22... gefeliciteerd!! Congrats en drink een biertje! Ik ga er zeker 1 op het snowboard seizoen drinken vanavond, nog maar 3 weken!
Kosten technisch bedoel je?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Flaccid het volgende:
Loont het om snowboard schoenen over te laten komen uit amerika? Burton Moto 2008 lijkt me wat.
Ben bijna 190. Zijn Rulers dan veel duurder?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kosten technisch bedoel je?
Ik denk dat het tegen valt maar zeker weten doe ik het ook niet.
Wat Flow zei ben ik het trouwens wel mee eens. Die Moto's zijn heel erg slap. Als je klein bent kom je er misschien nog wel mee weg, maar een iets stijvere schoen is wel aan te bevelen.
Als je maatje 30,5 hebt ja. Ik ken eigenlijk alleen de F20 en F22 van Salomon.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Flaccid het volgende:
Is dit wat?
http://www.duijvestein-wintersport.nl/21-Snowboardschoen_-_Heren_Salomon_Maori.html?product_id=26363&sell=yes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |