abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 november 2008 @ 13:48:15 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63372875
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
Als je het gebied kent is het tof om een enorme kicker op een kam te bouwen na een goede dump!
Zo kun je echt zieke sprongen maken, mede dankzij een schuine landing.
Nix is fijner dan dat! het kriebelt weer!!!!!!!! vanaaf that's it that's all kijken en dan weer helemaal gek worde.
Na een goede dump een kicker bouwen
Dan ga je vol gas freeriden. Je gaat toch niet een zooitje lopen scheppen op het moment dat je gewoon spontaan kan klaar komen op je snowboard
Andere leraar bij ons is er ook zo 1. Gaat ie een kicker bouwen op het moment dat er een halve meter sneeuw is gevallen. Nouja, het zijn weer wat minder lijnen die ik dan wel kan gaan rijden

Tijdens het rijden maak ik dan wel gebruik van het terrein enzo. Niets is zo lekker als een pillow to pillow
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63373287
Whoop! Zeer waarschijnlijk vanaf half januari in Linz!

@ Komakie, goede vriend, omdat je wat ervaring hebt in Oostenrijk; kun je me misschien vertellen wat het beste gebied is vanaf Linz wat niet mega verweg is (Gerlos is meer dan 3 uur rijden)
pi_63373825
Vandaag of morgen komt m'n Wii Balance Board binnen en Shaun White Snowboarding ligt al klaar bij m'n Wii
Age of fruity enlightenment!
pi_63373894
quote:
Op donderdag 20 november 2008 13:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Na een goede dump een kicker bouwen
Dan ga je vol gas freeriden. Je gaat toch niet een zooitje lopen scheppen op het moment dat je gewoon spontaan kan klaar komen op je snowboard
Andere leraar bij ons is er ook zo 1. Gaat ie een kicker bouwen op het moment dat er een halve meter sneeuw is gevallen. Nouja, het zijn weer wat minder lijnen die ik dan wel kan gaan rijden

Tijdens het rijden maak ik dan wel gebruik van het terrein enzo. Niets is zo lekker als een pillow to pillow
Tuurlijk als het aan het dumpen is ben ik druk aan het freeriden! maar de afgelopen 3 jaar dat ik in Oostenrijk was,was me timing zo goed dat ik bijna constant poeder kon rijden! ja dan ga ik wel tijd besteden om op de route wat kickers te bouwen! Freeriden is voor mij snowboarden al die rails en shit beetje jammer, af en toe wel leuk om te doen maar dat was het dan ook.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 20 november 2008 @ 14:36:08 #230
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63374261
railen heb ik nooit gedaan, maar dat zie ik ook echt niet als iets boeiends
pi_63374264
pi_63374296
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
Railen?? Dalijk komt er een kras op m'n plank geak!!
pi_63374403
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
Hmm, zelf wil ik het wel wat beter kunnen dan ik nu kan. Gewoon omdat het ook weleens leuk is het park in te gaan op shit sneeuw dagen.
Maar echt snowboarden blijft gewoon free ride, pow, back country etc. Over een dag of 20 zit ik weer in de sneeuw! Eindelijk!
  donderdag 20 november 2008 @ 14:42:00 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63374430
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Fiama het volgende:
Whoop! Zeer waarschijnlijk vanaf half januari in Linz!

@ Komakie, goede vriend, omdat je wat ervaring hebt in Oostenrijk; kun je me misschien vertellen wat het beste gebied is vanaf Linz wat niet mega verweg is (Gerlos is meer dan 3 uur rijden)
Niet echt een idee eigenlijk. Er zit iig niet in de buurt een mooi gebied. Linz is in plat gedeelte van Oostenrijk.
Dan zul je minimaal naar omgeving Salzburg moeten denk ik.

Ben niet echt bekend in dat gedeelte dus...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63374557
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet echt een idee eigenlijk. Er zit iig niet in de buurt een mooi gebied. Linz is in plat gedeelte van Oostenrijk.
Dan zul je minimaal naar omgeving Salzburg moeten denk ik.

Ben niet echt bekend in dat gedeelte dus...
Ok! Ik wist dat het geen berg gebied is, maar misschien had je een idee. Toch bedankt! Heb al wel gekeken naar bergen in de buurt maar iets groots ligt niet echt in de buurt.
  donderdag 20 november 2008 @ 14:46:55 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63374572
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef FlowDesign het volgende:
Vandaag of morgen komt m'n Wii Balance Board binnen en Shaun White Snowboarding ligt al klaar bij m'n Wii
Bij mij precies andersom
Balanceboard heb ik al een half jaar (van de Wii fit ) en ik zag dat Shaun White net verstuurd is
Schijnt trouwens dat je hem ook zonder balanceboard kunt spelen.
Zit alleen ook nog te wachten op de PC versie. Die is echt totaal anders. Dus dan heb je 2 games die hetzelfde zouden moeten zijn, maar het niet zijn
  donderdag 20 november 2008 @ 14:47:34 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63374586
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:41 schreef Fiama het volgende:

[..]

Hmm, zelf wil ik het wel wat beter kunnen dan ik nu kan. Gewoon omdat het ook weleens leuk is het park in te gaan op shit sneeuw dagen.
Maar echt snowboarden blijft gewoon free ride, pow, back country etc. Over een dag of 20 zit ik weer in de sneeuw! Eindelijk!
Nog 16 dagen
Altijd baas boven baas he
pi_63374706
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij mij precies andersom
Balanceboard heb ik al een half jaar (van de Wii fit ) en ik zag dat Shaun White net verstuurd is
Schijnt trouwens dat je hem ook zonder balanceboard kunt spelen.
Zit alleen ook nog te wachten op de PC versie. Die is echt totaal anders. Dus dan heb je 2 games die hetzelfde zouden moeten zijn, maar het niet zijn
Ik had een van de allerlaatse balance boards via Dixons... ding is echt overal uitverkocht
En Shaun White heb ik op andere wijze verkregen
Maar ik had 'm gisteravond even opgestart en idd, als je een spel start kun je kiezen voor alleen Wiimote of voor Wiimote + BalanceBoard
pi_63374739
Gffdmme... krijg nu echt gigantisch zin om ff een paar dagen poeder te gaan happen in oostenrijk ofzo
  donderdag 20 november 2008 @ 14:55:29 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63374809
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:46 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ok! Ik wist dat het geen berg gebied is, maar misschien had je een idee. Toch bedankt! Heb al wel gekeken naar bergen in de buurt maar iets groots ligt niet echt in de buurt.
Ik heb ff op maps.google.nl gekeken. Als je de satalietfoto's bekijkt kun je het best goed zien.
Kun je een beetje zien waar de bergen liggen enzo
pi_63376417
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog 16 dagen
Altijd baas boven baas he
Ik officieel nog 22... gefeliciteerd!! Congrats en drink een biertje! Ik ga er zeker 1 op het snowboard seizoen drinken vanavond, nog maar 3 weken!
pi_63376583
Loont het om snowboard schoenen over te laten komen uit amerika? Burton Moto 2008 lijkt me wat.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:08:51 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63377022
quote:
Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
Gffdmme... krijg nu echt gigantisch zin om ff een paar dagen poeder te gaan happen in oostenrijk ofzo
Ik ken het
Mooste is wel dat als ik naar oostenrijk ga de liften net open gaan. Dus nog heerlijke condities als ik daar aan kom. Als het tenminste echt zo koud blijft als het schijnt te blijven
pi_63377075
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Flaccid het volgende:
Loont het om snowboard schoenen over te laten komen uit amerika? Burton Moto 2008 lijkt me wat.
Heb je ze überhaupt al gepast dan? Passen is het credo

Als ik een tip mag geven... ik heb zelf vorig jaar Moto's gekocht, maar achteraf gezien had ik eigenlijk liever Ruler's gekocht. Die zijn toch een stukkie stijver, vooral nadat je ze een paar weken gebruikt hebt.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:10:57 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63377098
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ik officieel nog 22... gefeliciteerd!! Congrats en drink een biertje! Ik ga er zeker 1 op het snowboard seizoen drinken vanavond, nog maar 3 weken!
Ik drink niet zo veel bier.
Ik doe liever een wiskey/colaatje.

Enne ach die paar dagen maakt ook niet uit toch?
  donderdag 20 november 2008 @ 16:13:56 #246
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63377189
quote:
Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Flaccid het volgende:
Kosten technisch bedoel je?
Ik denk dat het tegen valt maar zeker weten doe ik het ook niet.

Wat Flow zei ben ik het trouwens wel mee eens. Die Moto's zijn heel erg slap. Als je klein bent kom je er misschien nog wel mee weg, maar een iets stijvere schoen is wel aan te bevelen.
pi_63377313
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kosten technisch bedoel je?
Ik denk dat het tegen valt maar zeker weten doe ik het ook niet.

Wat Flow zei ben ik het trouwens wel mee eens. Die Moto's zijn heel erg slap. Als je klein bent kom je er misschien nog wel mee weg, maar een iets stijvere schoen is wel aan te bevelen.
Ben bijna 190. Zijn Rulers dan veel duurder?
Ik dacht mss haal ik uit amerika wel voor slechts 100 euro, maar waarschijnlijk is dat een beetje utopisch.
Ik wil zowiezo geen veters. I Van die aansjor leash dingen, die zijn super chill. Welke moet ik dan nemen?
pi_63377381
Rulers zijn 40 of 50 euro duurder.
pi_63381565
quote:
Als je maatje 30,5 hebt ja. Ik ken eigenlijk alleen de F20 en F22 van Salomon.

Verder Rulers zijn wel leuk, ik heb ze. Maar kan niet echt zeggen dat die laces nou goed werken. Ook al 2x gebroken. Burton heeft goede policy regeling, dat dan wel weer.

Oja en over laten komen uit Amerika, kan geld schelen. Maar in mijn ogen niet zoveel en als het niet door de douane heen komt, ben je meer kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')