Hahaha, dat zal ze niet erg vinden hoor.. maar ze maakt de doos ook niet open, staat haar naam niet op.. ik kan een sms verwachten met "euhm er is een doos voor je afgeleverd, wat zit er in, mag ik kijken?"quote:Op woensdag 12 november 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... het eerste wat ze ziet als ze de doos opent is dit![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je die apparaten dan ook inkorten naar B, S, WK en CG.... dan is er nog wel ruimte voor een KZA naast!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens geen plek voor het KZA, m'n dressoir staat vol (Blender, Senseo, Waterkoker en Contactgrill)
yupquote:Op woensdag 12 november 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk zocht Roy dus gewoon een excuus om handboeien te kopen
KZA is de standaard afkorting hier op werk voor in memo's en mail. Veel te lang woord andersquote:Op woensdag 12 november 2008 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien moet je die apparaten dan ook inkorten naar B, S, WK en CG.... dan is er nog wel ruimte voor een KZA naast!
Mijn nichtje heeft zo'n neppiano. Dat ding is supergevoelig. Als je er alleen maar naar kijkt dan wordt er 2 minuten lang een heel irritant (en vals) deuntje gespeeld.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje aan de papa's onder ons..
Wat is het meest irritante speelgoed wat jullie dochter ooit gehad heeft en wat je het liefst met alle liefde het raam uit wilde flikkeren?
Zoek namelijk een kadootje voor Senna![]()
Ja een leuk idee. zolang de batterijen er niet makkelijk uit te halen zijn. Zat zelf ook aan een ballenbad te denkenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft zo'n neppiano. Dat ding is supergevoelig. Als je er alleen maar naar kijkt dan wordt er 2 minuten lang een heel irritant (en vals) deuntje gespeeld.
Superlijm is de oplossing.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:14 schreef Quinny het volgende:
Ja een leuk idee. zolang de batterijen er niet makkelijk uit te halen zijn. Zat zelf ook aan een ballenbad te denken
inderdaad iets met geluidjes maar zonder uitknop en ook lekker hard natuurlijk. Of een xylofoon ofzo waar ze lekker op kunnen rammenquote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje aan de papa's onder ons..
Wat is het meest irritante speelgoed wat jullie dochter ooit gehad heeft en wat je het liefst met alle liefde het raam uit wilde flikkeren?
Zoek namelijk een kadootje voor Senna![]()
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Superlijm is de oplossing.
Ow, ik heb mijn oom een keer over de zeik gekregen door voor mijn nichtjes van die stickers te kopen die je tegen het achterramen van de auto kunt plakken. Hij had net een nieuwe Mercedes.
Hij beheerst zijn voltooide deelwoorden beter als Cho.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Quinny het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een tekening van Daan.
Hier mama ik heb jou getekend op school Heeft die me mega dik getekend![]()
De xylofoon is inderdaad een irritant ding.. de oudste gaf er nooit wat om, de jongste houdt heel erg van rammen op spullen... en helemaal als ze door heeft dat papa het niet lukt vind he. "kijken wat ie nu gaat doen"quote:Op woensdag 12 november 2008 14:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaad iets met geluidjes maar zonder uitknop en ook lekker hard natuurlijk. Of een xylofoon ofzo waar ze lekker op kunnen rammen
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:42 schreef Quinny het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een tekening van Daan.
Hier mama ik heb jou getekend op school Heeft die me mega dik getekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |