abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129445227
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:44 schreef starla het volgende:

[..]

:')
Zit je me nu uit te lachen terwijl mayonaise mijn favoriet is nog wel...
Whatever...
pi_129461275
tja ik ben best wel een die-hard fan vind ik dan, maar ja de kaartjes zijn te duur en er moet op de centjes gelet worden. Vorige keer dat ik ze zag vond ik ze vrij sterk, maar toen speelden ze wel iets van 3 uur (wat ik iets te lang vond). Wellicht ga ik er nog wel een keer heen, maar ik blijf het jammer vinden dat ze mijn favo nummer Mayonaise niet meer spelen.
Daarnaast spelen ze geen 1979, I Am One, The End Is The Beginning Is The End (nooit gedaan ook volgens mij, maar toch), Here Is No Why, Try Try Try (ja ik weet het ik ben waarschijnlijk de enige die dat wel een goed album vind), Disarm, Tarantula, That's The Way (My Love Is) (toch vreemd), The Everlasting Gaze en Perfect meer, maar ja ze hebben ook zo veel nummers.

Oceania beluister ik nooit, ondanks dat ik het wel een goede plaat vind, wel gek toch.
Nou ja voor de volgende keer wat geld sparen dan. Nu doen we het even met die video, waarvoor dank!
  maandag 29 juli 2013 @ 10:22:16 #213
20720 brother52
Dus..........
pi_129461742
1979 staat deze tour wel vaak op de setlist maar ze spelen hem niet altijd. Disarm spelen ze zeker wel en ook nog eens een ijzersterke uitvoering. I am one komt deze tour ook nog heel soms voorbij.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_129462292
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef brother52 het volgende:
Disarm spelen ze zeker wel en ook nog eens een ijzersterke uitvoering.
ai, over het hoofd gezien in de setlist
  zondag 4 augustus 2013 @ 19:40:57 #215
20720 brother52
Dus..........
pi_129688309
In Denemarken hebben ze Gossamer gespeeld. Hadden ze in Paradiso ook wel mogen doen.
Kitty at my foot and I want to touch it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')