ja ik heb de setlist hier nog gepost...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ze speelden dinsdag toch o.a. het nummer 'Muzzle'?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef starla het volgende:
NEE, NEE, NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Niet nog een kutalbum! Billy, pleeg zelfmoord of stop met muziek maken. 44 nummers...laatste albums zijn voor 90% puur bagger, dus dat wordt een CD met 40 kutnummers. Of heel misschien...zou het?
http://www.ultimate-guita(...)album_digitally.html
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:17 schreef starla het volgende:
Waar zijn de SP-fans? Nieuw album is al bijna weer een week uit en nog geen post?
Oceania is lekker! Violet rays
Wie the fuck koopt zijn cd's bij de Mediamarkt? Ga naar de platenzaak, of op zijn minst naar de Free Record Shop.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef cleany het volgende:
Ik zag hem niet bij de Media Markt liggen...gemiste kans voor hun.
Dude...ik ging altijd naar de Velvet, Plato, Plaatboef, Elpee (dat soort zaken dus) en Fame. Ik ga nooit naar de FRS en Media Markt voor cd's.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie the fuck koopt zijn cd's bij de Mediamarkt? Ga naar de platenzaak, of op zijn minst naar de Free Record Shop.mensen als jij, echt.
Uhm, hoezo laat je je muziek afhangen van een commercieel gigant als je een keer toevallig in de mediamarkt bent en van die gelegenheid gebruik maakt om te kijken of ze die cd ook hebben liggen?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:06 schreef emokid het volgende:
Zou het niet weten, maar wat voor mens ben je als je je muziek laat afhangen van een commercieel gigant.
Oke, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:44 schreef cleany het volgende:
[..]
Dude...ik ging altijd naar de Velvet, Plato, Plaatboef, Elpee (dat soort zaken dus) en Fame. Ik ga nooit naar de FRS en Media Markt voor cd's.
Vaak koop ik cd's trouwens bij shows, maar dat kan tegenwoordig niet meer of op festivals. Ik was nu toevallig bij de MM, omdat ik iets voor m'n iPad moest hebben en ook even bij de cd's ging kijken en dan kom jij een beetje tegen mij bitchen, terwijl je geen reet van me af weet...serieus...
Veel van mijn favoriete zaken zijn trouwens ten onder gegaan aan downloadgedrag, dus ja...nog een reden waarom ik daar mijn muziek niet kan kopen.
Datquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef brother52 het volgende:
Als je ergens een cd van wilt hebben maakt het toch niet uit waar die cd vandaan komt?
Free record shopquote:Op zondag 24 juni 2012 15:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Wie the fuck koopt zijn cd's bij de Mediamarkt? Ga naar de platenzaak, of op zijn minst naar de Free Record Shop.mensen als jij, echt.
Ik koop nooit meer CD's maar toen ik dat wel deed probeerde ik dat altijd bij de lokale platenboer. Om hem te "helpen". Een gigant als Mediamarkt maakt de lokale ondernemer al kapot. dus ja voor mij maakte dat wel uitquote:Op zondag 24 juni 2012 21:53 schreef brother52 het volgende:
Als je ergens een cd van wilt hebben maakt het toch niet uit waar die cd vandaan komt?
Of daar weer op reageren.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:55 schreef Jarno het volgende:
En als je echt, echt, écht niks meer te doen hebt kun je je altijd nog druk gaan maken over waar iemand zijn of haar muziek vandaan haalt.
Kennelijk.
Ze hebben nu stapels liggen. Meteen ook maar even de remaster van Siamese Dreams gekocht met demo's en een live dvd uit '93.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:17 schreef cleany het volgende:
Ik zag hem niet bij de Media Markt liggen...gemiste kans voor hun.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |