Ga dan eens luisteren naar Afghan Whigs, Alice in Chains, Soundgarden, Pearl Jam, Screaming Trees, Mudhoney, Mad Season, Temple of the dog, Sonic Youth, Dinosaur jr., Stone Temple Pilots, Seven Mary Three, Blind Melon en Soul Asylum om maar een paar te noemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:23 schreef emokid het volgende:
Nee, Bush kon me nooit echt boeien. Ik houd het wat dat betreft wel bij de Amerikanen.
Bush was wel redelijk, Nine Black Alps is wel aardig op de goede weg.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:37 schreef emokid het volgende:
Ik bedoel alleen, zijn de Britten hier ooit goed in geweest?
Op oranje vinyl? Die zoek ik nog steeds.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef On het volgende:
Hey Smashing Pumpkins, laatst Siamese Dream op vinyl bemachtigd
En ook nog eens vrij moeilijk aan te komen volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:45 schreef Pumpkind het volgende:
Bwoh ik moet nog altijd die singlebox een keer kopen..
Maar die is zo duur
Nee, gewoon zwart helaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op oranje vinyl? Die zoek ik nog steeds.
Ik heb een demo van Machina op doorzichtig vinyl
Op zwart vinyl heb ik Gish, Adore en Machina liggen. Ten minste, ik denk dat het zwart is want ze zijn nog gesealed.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:30 schreef On het volgende:
Nee, gewoon zwart helaas.Maar ik geef niet zoveel om kleur.
Best triest, eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:52 schreef Grobbel het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)y-tour-is-a-shitshow
Zeer goed plaat idd. Maar dat had ik 'toen' al. Heb het kreng helemaal grijs gedraaid destijds.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb weer eens mellon collie and the infinite sadness opgezet
wat blijft deze plaat goed, en dik 2 uur lang goed, Ik durf nu ongeveer 15 jaar na dato wel te zeggen dat het een meesterwerk is. En een plaat die de tand des tijds zeker goed doorstaan heeft.
(al zou de huidige generatie het waarschijnlijkemo
noemen)
Ik ook maar hij heeft de tand des tijds goed doorstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeer goed plaat idd. Maar dat had ik 'toen' al. Heb het kreng helemaal grijs gedraaid destijds.
De Pumpkins zijn dood, lang leve de Pumpkins. Toch?quote:
Bronquote:THE SMASHING PUMPKINS' BILLY CORGAN ANNOUNCES THE DEPARTURE OF JIMMY CHAMBERLIN FROM THE GROUP
CORGAN SET TO HEAD INTO THE STUDIO TO CREATE NEW SMASHING PUMPKINS MUSIC
The SMASHING PUMPKINS' guitarist, singer, songwriter and founding member Billy Corgan has announced that drummer Jimmy Chamberlin has left the group. Chamberlin joined the band Corgan founded in Chicago in 1988 and played on all their albums except Adore (1998). Corgan will continue to write and record as SMASHING PUMPKINS with plans to head into the studio this spring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |