Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter één mandarijn in je fruitmand dan 20 in je snoepzak.
En thanks JK.
Oké ik snap je. Lange Janquote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen, b-d.
Juist de afwisseling van een lekker sappig mandarijntje met, pak 'm beet, een Lange Jan Aardbei verlengt de vreugde van een puike Sinte Maarten.
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Oké ik snap je. Lange JanDát heb ik lang niet gehad !
niet te verwarren met die suikerbanaantjesquote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
melkkoetjes?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben meer van de mini " insert-chocolade-reep-naam".
Koetjesreep is al niet extreem groot dus als ik koetjesreep wil heb ik liever niet dat het een mini-versie is van de originele.quote:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn ook eigenlijk heel vies, net als die bananenschuimpjes.
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikersquote:
Ja,quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
LangeJan had je toch ook in een salmiakvariant?
Was ik vroeger altijd dol op, maar probeerde een jaar of wat geleden er weer eens één en kwam toch tot de conclusie dat ze erg goor zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Adelante het volgende:
koetjesreep, daar zit geen cacao in, maar volledig uit dierlijk vet en suikers
Niks!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Leugens! Bananenschuimpjes zijn ontzettend lekker. En verslavend.
Succes.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Heb je nú een nieuw huis gekocht?quote:Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef zovty het volgende:
Inpakken! Overmorgen verhuizen! w00tw00t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |