yep afwisseling is beterquote:
De eerste en enige goede combinatiequote:Op woensdag 12 november 2008 19:49 schreef tomtomaat het volgende:
Peter R de Vries en Freek de Jonge
Hoezo allemaal? Van de 6 vragen voor mij zie ik dat er welgeteld één (1) over tv gaat, die Frits Sissing vraag. Wat is het probleem?quote:
ok, in mijn ogen waren het er 3....maar beetje stomme reactie van mij inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 19:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hoezo allemaal? Van de 6 vragen voor mij zie ik dat er welgeteld één (1) over tv gaat, die Frits Sissing vraag. Wat is het probleem?
Geen strikvraag, in absolute aantallen zaten Rusland, China en Duitsland nog voor Polen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef barney74 het volgende:
ik trap er wel in....Polen?
Veel he? Ik schrok er ook echt van. Van de 27 miljoen inwoners gewoon 5 miljoen omgekomenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef barney74 het volgende:
ik schrik trouwens wel van het percentage zeg![]()
jeez, wat knap zeg, dat je dat ineens zietquote:
Deze kende ik toevallig vrij goed, meestal ben ik niet zo goed in gezichten .quote:Op woensdag 12 november 2008 20:17 schreef barney74 het volgende:
[..]
jeez, wat knap zeg, dat je dat ineens ziet
apart verhaalquote:Op woensdag 12 november 2008 20:26 schreef barney74 het volgende:
de batavia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |