abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 14:03:08 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64531792
Ik moest vandaag shoppen voor een vriendin, en ik wilde zelf eindelijk een fles american cream.
Meteen maar een grote genomen
En een demon in the dark en een sexy peel pour moi.
Als kado een Honey solid perfume.
En ik kreeg nog 4 bathballistics als tester in de tas geworpen.
Ow ja en ik hoef nog maar 1 stempel op mn kaart ook, wat krijg je eigenlijk als je die vol hebt ???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64532738
Ik kreeg gister in A'dam helemaal niks als tester... en ik had wel voor 30 euro gekocht. Ze hadden ook mn creme niet apart gelegd maar gelukkig hadden ze m nog wel in voorraad.
Vind ik de medewerkers in Den Haag wel vriendelijker. Het personeel in A'dam zuchtte ook steeds dramatisch als ze aan iemand moesten uitleggen dat ze een gratis kado konden uitzoeken.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:38:41 #178
176471 oh-oh
pi_64533092
Oh dat is wel typisch ja, ze zijn daar ook niet zo scheutig met klantenkaarten en stempels heb ik al van vriendinnen gehoord.
Hier in Maastricht echt niks te klagen, ik krijg echt ALTIJD goodies en de meisjes zijn allemaal superaardig ook.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 14:59:06 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64533776
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's zeep. Dus daar kun je je onder de douche lekker mee insmeren. Het is minder uitdrogend dan vaste zepen omdat er meer vetten inzitten (of zoiets). En vandaar dat ze dus - als ze vers zijn en je ze luchtdicht bewaart- heerlijk smeuïg zijn.
Er zit cacaoboter in, dat werkt vochtinbrengend en dan heb je dus geen bodylotion meer nodig

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 31-12-2008 15:13:56 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 31 december 2008 @ 15:06:25 #180
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_64533986
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest vandaag shoppen voor een vriendin, en ik wilde zelf eindelijk een fles american cream.
Meteen maar een grote genomen
En een demon in the dark en een sexy peel pour moi.
Als kado een Honey solid perfume.
En ik kreeg nog 4 bathballistics als tester in de tas geworpen.
Ow ja en ik hoef nog maar 1 stempel op mn kaart ook, wat krijg je eigenlijk als je die vol hebt ???
ligt eraan welke spaarkaart je hebt. 1tje is geldig voor 10% korting, en eentje voor een gratis masker.
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 15:11:56 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64534156
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:29 schreef Elvi het volgende:
Ik kreeg gister in A'dam helemaal niks als tester... en ik had wel voor 30 euro gekocht. Ze hadden ook mn creme niet apart gelegd maar gelukkig hadden ze m nog wel in voorraad.
Vind ik de medewerkers in Den Haag wel vriendelijker. Het personeel in A'dam zuchtte ook steeds dramatisch als ze aan iemand moesten uitleggen dat ze een gratis kado konden uitzoeken.
Welk filiaal was het? En heeft vaak ook te maken met drukte
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 15:15:47 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64534315
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:06 schreef HoneyTrap het volgende:

[..]

ligt eraan welke spaarkaart je hebt. 1tje is geldig voor 10% korting, en eentje voor een gratis masker.
Met de oude kun je ook een Lushtas met testertjes krijgen
pi_64534494
@ cat22

Dus de budybutters gebruik je aan het einde van de douchebeurt (als je dus al schoon bent) om te verzorgen, je wordt er niet schoner van?

En volgens jou kan je dan het beste de buffy proberen...Ik heb niet zo last van sinaasappelhuid en ga vooral voor het geurtje eigenlijk jaja, voorkomen is beter dan genezen, ik weet het.Welke zijn dan nog meer lekker?
  woensdag 31 december 2008 @ 15:31:59 #184
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64534891
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:20 schreef French het volgende:
@ cat22

Dus de budybutters gebruik je aan het einde van de douchebeurt (als je dus al schoon bent) om te verzorgen, je wordt er niet schoner van?

En volgens jou kan je dan het beste de buffy proberen...Ik heb niet zo last van sinaasappelhuid en ga vooral voor het geurtje eigenlijk jaja, voorkomen is beter dan genezen, ik weet het.Welke zijn dan nog meer lekker?
Buffy is niet zozeer lekker kwa geur (vind ik), maar wel kwa gevoel
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 31 december 2008 @ 15:40:49 #185
176471 oh-oh
pi_64535166
Oh die met 10 % korting die zijn dr toch al een poos niet meer?
Ik spaar nu voor een verrassing van Lush haha.
( Groucho Marx )
pi_64536607
quote:
@ cat22

Van body butters word je niet schoner nee, het is echt een lotion/conditioner voor je huid.

En als je voor het geurtje gaat is Buffy niet echt interessant. You snap de whip vind ik zelf erg lekker: bosbessengeurtje, lekker fris en fruitig, maar niet té zoet. En er zit ook een scrubje in. Aqua Mirabilis schijnt ook briljant te zijn, maar die heb ik zelf (nog) niet geprobeerd. Als je de kans hebt zou je in de winkel moeten snuffelen. Of op het Lush forum een oproep plaatsen voor proefjes. Op dat forum is ook een uitgebreid review sub-forum, wat je ook kunt raadplegen. Smaak is tenslotte erg persoonlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 16:50:09 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64537708
quote:
@ cat22

Er zijn er 4 verschillende:

- King of Skin - de meest neutrale qua geur (zelf nog nooit gebruikt)
- You snap the Whip - ruikt naar bosbessen en is mierzoet, je moet er dus wel van houden. Deze scrubt stevig
- Buffy - de beste scrub, kan de geur niet echt omschrijven, maar is prima
- Aqua Mirabelis - Ruikt erg natuurlijk, naar amandelen. Erg lekker Ook een goede scrub

Dan heb je nog The Soft Touch voor je handen en Running for the Embassy voor je voeten
  Moderator woensdag 31 december 2008 @ 16:51:39 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64537767
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh die met 10 % korting die zijn dr toch al een poos niet meer?
Ik spaar nu voor een verrassing van Lush haha.
Juist wel, tegenwoordig krijg je alleen nog 10% korting voor een volle spaarkaart. Tenzij je een oude spaarkaart hebt, dan krijg je een tas of een maskertje
pi_64538875
heb nog voor iets meer dan 50 euro besteld op de lush site, die aanbieding beviel me wel..
kan niet wachten tot mijn spulletjes binnen zijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_64541149
Ik vind each peach zo ontzettend lekker. Zo'n vast blok is veel fijner om mee te masseren.
pi_64541296
Bedankt voor jullie reacties! Ga me inderdaad eens naar de winkel snellen, hoewel ik op het lushforum heb gelezen dat daar ook weer aardig verschil in is. Die Aqua Mirabelis lijkt me wel wat. Vind de snowcake ook zoooo lekker en die heeft ook iets weg van amandeltjes vind ik.

@ cat22
Een oproep plaatsen voor proefjes? Gaan dan alle lushies voor mij een beetjes van hun spulletjes in een klein bakje doen en naar mij toesturen? Nou, dat lijkt me wel wat Dat bedoel je er vast niet mee...
pi_64556458
Naja, hele reactie getypt en dan post het forum die niet.

French, kijk eens in het 'Op de markt' subforum van het lush forum. Daar kun je een oproepje plaatsen voor de produkten die je wil. Als iemand die heeft kun je met die persoon afspreken wat zij in ruil zou willen. We mogen geen geld vragen voor produkten, maar 'ruilen' voor geld achter de schermen kan wel bij voorbeeld. Maar wellicht heb jij inmiddels een paar dingen die zij graag wil. Kost het je alleen wat postzegels.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64557757
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Naja, hele reactie getypt en dan post het forum die niet.

French, kijk eens in het 'Op de markt' subforum van het lush forum. Daar kun je een oproepje plaatsen voor de produkten die je wil. Als iemand die heeft kun je met die persoon afspreken wat zij in ruil zou willen. We mogen geen geld vragen voor produkten, maar 'ruilen' voor geld achter de schermen kan wel bij voorbeeld. Maar wellicht heb jij inmiddels een paar dingen die zij graag wil. Kost het je alleen wat postzegels.
Bedankt voor de tip, ga ik zeker doen! Ik zag jouw naam daar (op het lush-forum) ook al een paar keer voorbij komen. Een echte lush-diehard
pi_64559299
Uhuh. Ongeneselijk verslaafd.

Heb je je al aangemeld? En wie ben jij dan daar? (= nieuwsgierig)
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:51:54 #195
47102 Elvi
miemkwien
pi_64564122
Ik had me vandaag geregistreerd daar maar ik kreeg een error. Toen heb ik met een ander mailadres geregistreerd en kreeg ik wéér een foutmelding...
pi_64564402
Het forum doet al meer dan twee maanden raar, sinds de -zogenaamde- upgrade . Ook als je posts plaatst krijg je foutmeldingen. Probeer anders eens in te loggen? Misschien dat je toch erin kunt. En als dat niet lukt, stuur me dan een pb met je gegevens, dan neem ik wel contact op met één van de moderators, hopelijk kunnen zij iets voor je doen.

Op zich zou het gewoon moeten lukken, er zijn de laatste tijd wel meer nieuwe leden bijgekomen.
pi_64575350
Ik sta ook nog niet geregistreerd, heb dat gisteravond geprobeerd maar het lukte mij ook niet. Ook met een ander mailadres geprobeerd en toen deed hij het ook niet. Ergens is er wel iets opgeslagen van mijn gegevens, want als ik het opnieuw probeer met het eerste mailadres, zegt hij dat dat emailadres al in gebruik is door iemand anders....

Heb een mailtje gestuurd naar de beheerder info@lush.nl (ofzoiets, even snel uit mijn hoofd) maar nog geen reactie gehad.
pi_64575404
Ik heb net even geprobeerd in te loggen, maar hij geeft aan dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet oke is. Ik heb natuurlijk ook nooit een bevestigingsmailtje gehad, dus dat klopt ook wel.
pi_64576151
Pfff ik kan echt niet wachten tot mn bestelling er is en als ik goed gerekend heb duurt dat nog tot 17 januari
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:36:28 #200
238423 stylecrazy
Styleguide.nl
pi_64582552
Ze hebben weer 2 nieuwe dingen bij Lush morgen gelijk even kijken in de winkel.
www.Styleguide.nl de nummer 1 mode en lifestyle site, (dat vind ik dan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')