Tja, een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vond JIJ, mag ik (en ik ben zeker niet de enige zoals je ziet) een andere mening hebben? Precies.
Wel, bij die inval.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat viel nou ook wel mee![]()
Geen 1x 1 op 1 gestaan met een vijand
Dat weet niemand toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Vandaw het volgende:
De vraag is vast al duizend keer gesteld, maar is dit het laatste seizoen van PB?
amen! Vooral dat bovenste stukje. MAargoed, zo kan je elke aflevering 100 dingen noemen. Daar moet je niet teveel opletten en overnadenken want het is al 2 seizoenen verre van realistisch, helaasquote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid
ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
[..]
what's wrong with you people... hoe kunnen jullie dit nou spannend vinden? Door het muziekje? En het feit dat ze geen geluid mogen maken? Maar wel ff fles laten vallen en glas afbreken... triest. Ik kan 1000 films opnoemen die spannender zijn dan dit. Slechtste inbraakscene ooit sinds Chaos
![]()
Jawel, die spinoff in een vrouwengevangenis kan best leuk worden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:27 schreef Purky het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ze kunnen het niet zover meer uitmelken nu
Wat is je probleem dat anderen mensen het wel leuk/spannend/whatever vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid
ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
[..]
what's wrong with you people... hoe kunnen jullie dit nou spannend vinden? Door het muziekje? En het feit dat ze geen geluid mogen maken? Maar wel ff fles laten vallen en glas afbreken... triest. Ik kan 1000 films opnoemen die spannender zijn dan dit. Slechtste inbraakscene ooit sinds Chaos
![]()
Heb ik geen problemen mee. Ik vond het gewoon ZO ongeloofwaardig dat ik dacht dat 90% van de mensen dit wel triest vond, toen kwam ik hier en zag ik posts van: WOW VET SPANNEND.. dus toen schrok ik evenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef lighted het volgende:
[..]
Wat is je probleem dat anderen mensen het wel leuk/spannend/whatever vinden?
ik had gelijkquote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Dulk het volgende:
dat kind van gretchen hé, dat zal wel van haar en de generaal zijn.
of is dat al een keer verteld?
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Vandaw het volgende:
Coole aflevering!
Ik hoor btw dat Westmoreland terug komt![]()
Voor diegene die hem vergeten zijn:quote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Vandaw het volgende:
ik hoor btw dat Westmoreland terug komt![]()
Dat dacht ik dus ook de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Ereinion het volgende:
Wel handig dat die hitte-sensor wat lampjes had zodat de inbreker op tijd gewaarschuwd wordt dat de temperatuur verandert, zodat hij gepaste maatregelen kan nemen.
Ik vind Westmoreland echt tof. Leuk dat hij een keertje terug komt!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Voor diegene die hem vergeten zijn:
[ afbeelding ]
Charles Westmoreland Returns to 'Prison Break'!
Eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Welke rol speelde hij?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Voor diegene die hem vergeten zijn:
[ afbeelding ]
Charles Westmoreland Returns to 'Prison Break'!
Hoe kan je dat nou vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |