waar kun je die downloaden dan? of kom je die pas bij de career tegen?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:35 schreef MOETIG het volgende:
en owjaaa ik kan de intro van When you were young bij guitar hero dromen... het einde van het nr heb ik echter nog nooit gehaald
in de world tour moet je ze apart kopen via de playstation storequote:
vreemd... misschien dat ik wywy nog tegenkom in de career mode. Heb human, losing touch en mr brightside via de store moeten kopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef Leonos het volgende:
Huh, op de 360 niet hoor.
When you were young stond er standaard op
quote:Originally posted by thekillersmusic.com
The music video is being shot on January 7th. The director's name is Ray Tintori. He directed 3 MGMT videos, including "Time to Pretend" and "Electric Feel".
als je je PM box hebt aanstaan en ik vanmiddag eventjes tijd heb zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Pff...MP3 gecrashed en laatste back-up met mijn luie reet is echt van 8 maanden geleden. Ben nu al urenlang bezig om alles te downloaden (en erger nog: me bedenken wat ik allemaal kwijt ben..weet zeker dat ik daar de komende weken/maanden nog beetje bij beetje tegen aan blijf lopen).
Alle Killers albums inmiddels weer compleet maar ben de eerder geposte kerstmis tracks (Great big sled, don't shoot me santa en nog een andere) en de Human remixes kwijt..is er iemand die me uit de brand kan en wil helpen? Zou fantastisch zijn
quote:The Killers-zanger zoekt inspiratie in bibliotheek
Uitgegeven: 5 januari 2009 13:15
Laatst gewijzigd: 5 januari 2009 13:14
LAS VEGAS - Brandon Flowers, de zanger van de Amerikaanse band The Killers, is een boekenwurm geworden. Hij had geen inspiratie voor het schrijven van nummers voor de laatste cd Day & Age en is daarom de bibliotheek ingedoken, zo melden verschillende media maandag.
''Ik ben niet echt een lezer'', onthult de zanger. ''Toen ik in de knoop raakte met songteksten, heb ik mezelf echt moeten dwingen om een boek op te pakken.''
Zo las de 27-jarige zanger afgelopen jaar voor het eerst het beroemde boek On The Road van Jack Kerouac. ''Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, maar het is een heel nieuwe wereld voor me.''
Day & Age, de derde cd van The Killers, kwam eind vorig jaar uit. Ze staan op 12 maart in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Dat concert is al uitverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
En dan nog steeds met 'are we human or are we dancer' op de proppen komen.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Felixa het volgende:
Setlist van gisteren in Chicago.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
En rennen voor de treinquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Als je nou snel voor de encore weggaat is het toch een beetje de afsluiter (en geen rij voor de garderobe)
Aan de andere kant... wie weet wisselen ze het tegenwoordig wel af en hebben we een maand of 2 geluk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:52 schreef LeonH het volgende:
ik eerder weggaan bij een Killers concert, daarbij rijden geen treinen naar het zuiden om die tijd, dus ik moet wel met de auto komen.
dan maar neerleggen bij het feit dat All these things geen afsluiter meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |