Goeie prioriteitenquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas geen Dieka, Alpha Twins draaien vroeg bij Zak
Daaammnnn, dat noem ik nog 's een (re-)editquote:
Zet de verwarming dan aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:20 schreef JortK het volgende:
Waarom krijg ik weer kippenvel:
vooral die 1equote:Op zaterdag 15 november 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
We hebben dat nummer nu al zooooo vaak gehoord en iedere keer blijf ik me toch een partij losgaan op die 'Bas'![]()
nopequote:Op zaterdag 15 november 2008 16:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Verbaasde me trouwens dat die ook op Zany's album staat ... wastie nog niet geleased ofzo?
In The Marinequote:Op zaterdag 15 november 2008 16:38 schreef NLS04 het volgende:
wat blijft het toch eeuwig zonde dat een track als SMD - alles kapot wel gereleased wordt en het bij heldadige platen als All for the thrill ,Dynamite soundz, Universe twisters, in the marine, Gaia, furybox, macabre etc etc. nog maar afwachten is of ze ooit uitkomen
Bitches & Gentlemanquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
[..]
*mompelt iets van Showtime*
jij veel plezier met het kindervolk en de drukte bij Dieka!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:38 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond los @ Dieka, hoop dat ze het niet zo druk was als de afgelopen keren.
Remcore veel plezier in Zak, zal wel weer ouderwets denderen daar zijn!
Haha, wilde vnv misschien ook naar dieka. maargoed, feestje van leider van me. komt genoeg bier naar binnenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij veel plezier met het kindervolk en de drukte bij Dieka!
ik ga weer ouderwets loessoe in DEUTSCHLAND![]()
Zoo dat was inderdaad aardig loessoe in deutschland!quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wanneer ik het gevoel heb dat ik niet kan rijden, dan slaap ik wel in me auto ofzo..quote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
Goh we hadden het hier laatst toch over het soms terug rjiden en brak zijn na feestjes:
3 Nederlandse vrouwen verongelukt in België
Pfff... moet er niet aan denken dat je feestje zo eindigt zeg!
2 jaar terug ook gehad van qrimtime af. Nou zat in eens op de linker rijstrook. Dus meteen eerste de beste benzinestation gepakt en ff kwartiertje de beentjes strekken. Helpt altijdquote:Op zondag 16 november 2008 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
Goh we hadden het hier laatst toch over het soms terug rjiden en brak zijn na feestjes:
3 Nederlandse vrouwen verongelukt in België
Pfff... moet er niet aan denken dat je feestje zo eindigt zeg!
Lol, wist niet dat je heen ging.. Alpha² draaiden lekker, heerlijk avondjequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |