Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar als jij zo'n hekel aan strijken hebt, waarom doet Heer G. dat dan niet?
Zo eten ze hem in Italië ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:17 schreef AKnynke het volgende:
tvp. zometeen maar eens kijken of ik nog honger heb..om 3 uur pasta-pesto gegeten, de Duitsers specialiteit. Dus gewoon heel simpel, pasta met een grote schep pesto er door heen. En een beetje parmezaanse kaas.
ik zit te denken aan een witte boterham met roomboter en hagelslag. Maar goed, dat is niet echt verstandig...
Ik vind je er griezelig uit zien op die fotoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
I like my pony. It makes me look cute.
Misschien maak ik nu eindelijk vrienden op schule [ afbeelding ]
Ik vond het ook eng:quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind je er griezelig uit zien op die foto. Je doet me denken aan Christiane F.
.
En die heeft niet eens een pony.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng:
[ afbeelding ]
Sterf op je verjaardagquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik vond het ook eng:
[ afbeelding ]
Jij had echt even naar de meet moeten komen danquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die PF op conleche vind lijken?
Ja ik mezelf eigenlijk ook wel, maar ik denk dat dat is omdat ik eerst glad haar had en nu funky kappers haar. Alleen heb ik niet echt een petite maar eerder rond gezichtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Sterf op je verjaardag [ afbeelding ]!
Ja, de enige overeenkomst tussen die 2 is dat ze beiden een pony hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan![]()
Hey ik zeg nog aardig van nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan.
Op de foto wel, maar in het echt niet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:
truequote:
Wanneer is de volgende nu?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij had echt even naar de meet moeten komen dan.
Och meisje, krijg je weer eens te weinig aandacht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |