abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63129063
Ik heb een kitesurfvlieger, wat betekent dat het een opblaasbare is.

Foto:

Nou bestaat het systeem dat deze 6 of meer binnenbanden tegelijk opgepompt kunnen worden.

Dit is verbonden door middel van een tuitje, slangetje, tuitje.

Nou is het tuitje dus deels afgebroken,gescheurd.

Ik kan het niet dichtmaken of wat dan ook, de kite is dus lek en kan er absoluut niks mee in deze staat.

bestaat er iets van lijm of iets als samensmelten, speciaal kitten om het weer vast te maken?
Gaat dus om redelijk stevig rubber dat tot de 10 PSI moet kunnen houden, en dus ook klappen kan hebben als de vlieger op het water knalt.

Samenvatting: Ik zoek iets om 2 delen van rubber STERK weer te verbinden/aan elkaar vast te maken.

En waar kan ik dit laten doen/kopen?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63129156
Wat dacht je van solutie die je normaal gesproken gebruikt om fietsbanden mee te repareren?
pi_63129378
Dat is vulkanisatielijm, Dat werkt alleen in combinatie met die plakketjes, dat oranje spul wordt dan geactiveerd.

Je kunt het proberen met Bison Marathon. Dat is een lijm om schoenzolen te plakken.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_63129395
Even langs de shop gaan waar je je kite gekocht hebt. Voor dit soort vliegers zijn speciale reparatie materialen beschikbaar...
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_63130110
Misschien met een repartatiesetje van een rubber boot/Zodiac ook op te lossen.
Mario Kart WII FC: 1375-7388-9640 (Pannekoek)
pi_63134370
Phoenix78

Heb ik al gedaan, wat zij doen is gewoon de hele zooi vervangen, maar daar heb ik geen trek in. Eerst eigenwijs doen.

Ik zal es kijken, misschien nog ff big boss bellen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')