Oh ja klopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Je kan de voucher inruilen op de andere terminal voor mentats.(De 'grape' smaak is het beste.)
Verder volledig zinloos.
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Heb je 'Jack' ook gelijk meegenomen?
Xuanlong is de unieke assault rifle en ligt inAls je zou willen, graag. Lijkt me leuk om alleen maar unieke wapens te hebben, en amper nog normaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als mensen het willen dan kan ik wel even een lijstje opstellen met unieke wapens welke ik ondertussen gevonden heb.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Volautomatische shotgun bestaat dus echt, laatst gezien bij Future Weapons op Discovery. Zeldzaam gewelddadig echt , aiaiquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voor mij alleen in dit spel, komt door het 'combat' gedeelte in de shotgun.Was er maar een vol automatische shotgun.
Ik heb geen idee waarom ze niet werken, klinkt raar. Maar je kunt nieuwe stimpacks kopen bij verkopers/winkels. Zoals moira in megaton.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:15 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer twee vragen.![]()
Als ik gewond ben en ik neem een Stimpack werkt ie niet. Eten en drinken werkt ook niet. Dus wat ik nu doe is ik slaap maar zoveel mogelijk als het kan en dan ben ik weer levend. Weet iemand wat ik fout doe?
En ik heb overal bij de Pipboy gekeken maar ik zie nergens een knopje om Stimpacks of andere health te kunnen kopen?
Ik wacht gewoon geduldig tot de eerste mod die dat ' oplost'. en dan ga ik wel een evil char spelen en ook daadwerkelijk iedereen uitmoordenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon schieten maar je verwond ze niet. Ze rennen wel weg, ze vechten ook niet terug. Hoe stoer Mayor MacCready ook mag zijn met zijn wapen op zijn rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar je ze kunt vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaamteloos geript uit deze faq: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/939933/54617
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef Niek. het volgende:
Alle unique items:
<lange lijst>
Schaamteloos geript uit deze faq: http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/939933/54617
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.Wat zijn de chillste small gun special weapons? En energy weapons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt mij weer werk. Veel locaties hier zijn wel erg vaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, als mensen wat specifieks zoeken dan geven ze me maar een por.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is erg fijn, jammer dat .44 kogels nogal schaars zijn. ik bulk van de 10mm, .308 en allerhande energy spulquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Rikketik het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik Lincoln's Repeater te pakken kan krijgen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef noody het volgende:
Gister uitgespeeld. Erg jammer van het einde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
Best tof wapen inderdaad. Ik ben vanwege quests nog geen Super Mutants tegengekomen, maar die schijnen er ook makkelijk mee te nailen zijn. Raiders jaag ik tegenwoordig neer met een Hunting Rifle of natuurlijk Fisto!.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
die is erg fijn, jammer dat .44 kogels nogal schaars zijn. ik bulk van de 10mm, .308 en allerhande energy spul
Small guns: Ligt er een beetje aan van welke afstand je gewoonlijk schiet.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef lennartb.nl het volgende:Wat zijn de chillste small gun special weapons? En energy weapons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rikketik: Nope, dat is puur toeval.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Small guns: Ligt er een beetje aan van welke afstand je gewoonlijk schiet.
Van dichtbij: The Terrible Shotgun.
Tussenin: Blackhawk / Xuanlong (evt. Ol' Painless voor de raiders.)
Lange afstanden: Victory Rifle of Reservist's Rifle. Mijn slechterik gebruikt de Reservist's Rifle. Deze heeft 2 kogels minder in het magazijn, dus vaker herladen, maar gebruikt minder action points waardoor ik (met de Action Boy/Girl perk) in noodgevallen in VATS 3 kogels kan afschieten. Schade is gelijk aan de normale sniper.
(De Victory Rifle legt, na een critical hit, je slachtoffer bewusteloos op de grond. Schade en AP zijn gelijk aan de gewone sniper.)
Energy: A3-21's Plasma Rifle is verreweg het beste.Voor energy zijn er veel betere keuzes dan die A3-21 Plasma. Het voordeel van veel energy-weapons is dat ik in VATS 6 of 7 kogels kan afvuren, ideaal om meerdere targets met 1 VATS uit te schakelen. Ik gebruik puur energy weapons voor alle afstanden omdat alle andere guns nieteens in de buurt komen van de schade die ik daarmee doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door McGilles op 21-11-2008 12:25:34 ]
De laser pistol is handig voor kakkerlakken en die overgroeide vliegen (normal difficulty), maar daar eindigt het voor mij wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef McGilles het volgende:
Voor energy zijn er veel betere keuzes dan die A3-21 Plasma. Het voordeel van veel energy-weapons is dat ik in VATS 6 of 7 kogels kan afvuren, ideaal om meerdere targets met 1 VATS uit te schakelen. Ik gebruik puur energy weapons voor alle afstanden omdat alle andere guns nieteens in de buurt komen van de schade die ik daarmee doe.
Ik doel op Alien Gun edquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:22 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
De laser pistol is handig voor kakkerlakken en die overgroeide vliegen (normal difficulty), maar daar eindigt het voor mij wel.![]()
De laser rifle doet veel minder schade dan de plasma rifle, maar verbruikt wel dezelfde kostbare ammunitie, dus dan kies ik uiteraard automatisch voor een plasma rifle.
Met de Action Boy perk kun je er 4 schoten uithalen. Breng daar Grim Reaper's Sprint bij en je hebt een bijna-godmode (in normal difficulty in ieder geval).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |