Zoiets is het inderdaad! Maar dan zonder nopjes. Deze kun je ook gebruiken voor bloedsomloop in je voeten!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit is trouwens een sissel volgens de link van Clocks. Dat is iets anders dan ik bedoel.
[ afbeelding ]
Dan kan een chiropractor je zeer goed helpen lijkt mij, succes en sterkte!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:22 schreef Mirjam het volgende:
hier is het in principe een zaak van 3 beknelde tussenwervelschijven, nét geen hernia
Gewoon niet opbergen. Ik gebruik hem bijvoorbeeld ook als bureaustoel of als extra zitplaats als er bezoek is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:56 schreef Clocks het volgende:
[..]
Zoiets is het inderdaad! Maar dan zonder nopjes. Deze kun je ook gebruiken voor bloedsomloop in je voeten!
Maar ik bedoel niet de bal die bij de praxis en kruidvat te koop zijn, dat zijn soort skippyballen! Ook heel goed voor je rug, maar minder handig om op te bergen! (yoga-skippy-ballen zijn trouwens vanaf vandaag weer bij de kruidvat, 7euries)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |