Dat maakt het herstel niet minder spontaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
IMHO is er iets meer nodig, namelijk bewegen.
Ik hoorde van mijn fysio dat een sissel ook heel goed moet zijn!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee, veel pijnstiller en mn man merkte dat als hij in kleermakerszit zat, dat het lekkerste zat
]quote:Op maandag 26 januari 2009 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
Bedoel je zoiets?
http://www.mijnzitbal.be/index1.html
zie ze wel vaker idd, als ik er weer 1 zie, zal ik 'm meenemenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zelf rugklachten vanwege een ander probleem en zo'n bal is echt fantastisch.![]()
Er op zitten en rondjes draaien met je bekken, er overheen hangen om je rug te ontspannen, op bed of de bank of beter nog op de grond liggen met je onderbenen op de bal en dan langzaam een beetje heen en weer bewegen met je benen etc. Echt heel fijn.![]()
Ze zijn regelmatig in de aanbieding bij de Kruidvat, Blokker of zelfs Praxis e.d. Vooral aan het begin van het jaar als iedereen ineens wil afvallen en meer bewegen.![]()
Gewoon even je ogen open houden dus. Meestal staan ze in de folder als yogabal of pilatesbal.
Dit dus geen oplossing? Of wil je de komende 3 maanden met pijn blijven zitten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Chiropractor?
Ik heb zelf een paar keer een wervel verschoven tijdens 't trainen en kan meepraten over die enorme pijn.Echt niets kunnen doen en pijnstillers wegtikken alsof het smarties zijn.
De chiropractor heeft mij iig altijd zeer goed kunnen helpen.
ik heb even rondgezocht, net gebeld, en een afspraak gemaakt voor donderdagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dit dus geen oplossing? Of wil je de komende 3 maanden met pijn blijven zitten?
ja, zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze hebben Mr. Mimu toen gezegd dat de chiropractor een van de slechtste dingen was die hij kon doen met een hernia. Die chiropractor weigerde herniapatiënten omdat het risico dat je meer stuk maakt dan dat het helpt veel te groot is en hij vond chiropractors die het wel deden maar onverantwoordelijke prutsers.
Een verschoven wervel is ook wel even iets anders dan een hernia natuurlijk.
nouja, heb op het net gelezen dat bij een hernia het slechtse wat je kunt doen, idd naar een chiropractor gaan isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor hetzelfde geld is die wij gezien hebben toen een prutser natuurlijk en kan het best.Maar het is wel iets om in gedachten te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |