oh jah carnaval...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij de 11de van de 11de denk ik toch eerder aan de opening van het Carnavalsseizoen. En in mindere mate aan 90 jaar na einde WO1.
Op dagen als dit is het duidelijk dat jij aan de andere kant van het land woont.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij de 11de van de 11de denk ik toch eerder aan de opening van het Carnavalsseizoen. En in mindere mate aan 90 jaar na einde WO1.
Méér dan hier in Maastricht kan iig nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah carnaval...
naja dat krijg ik echt niet mee hoor hier
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dagen als dit is het duidelijk dat jij aan de andere kant van het land woont.
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Méér dan hier in Maastricht kan iig niet. Om 11.11 uur zitten de eersten op 't Vrijthof alweer aan 't bier
.
Die had ie dan wel eens met jou mogen delenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ging gister ochtend om half 12 met de bus en dr kwam een vent naast me zitten met een euroshop-biertje.. *bweeg* en toen die op was toverde hij nog een blikje uit zn binnenzak
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen![]()
Begin ook ziek te worden volgens mij
*ieuw*quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die had ie dan wel eens met jou mogen delen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
* muisje-eliza geeft langeafstandshug
quote:
vandaar de langeafstandsknuffelquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas maar op, straks steek ik je nog aan
ik luister t ook als ik naar mn werk ga op zaterdag en vind het niet zo... en dat scheelt, ik mis niks want C&S luisterde ik toch al nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef StephanL het volgende:
Ramon de stagiair bij Timor, Timor show is zo geweldig. Luister het vaak zaterdagochtend en zondagochtend als ik naar mijn werk moet.
Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef StephanL het volgende:
Ramon de stagiair bij Timor, Timor show is zo geweldig. Luister het vaak zaterdagochtend en zondagochtend als ik naar mijn werk moet.
Diplomatiek antwoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |