abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63187125
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:52 schreef Aresdreams het volgende:
hoe doe je dat dan met reserve snaren?
Die stop ik weer terug in het zakje.
Je bent dan wel een tijd bezig als je 10 setjes koopt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_63187475
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Net als toen Dribbel maanden op zijn Valveking moest wachten... Net toen hij hem bij guitarbargains had gekocht, ging ik een week later naar feedback en reed iemand door de gang ermee. .

Maar Peter Verpuy ook, heb daar in mei ofzo een ukelelekoffer besteld. Noooooooit meer wat van gehoord. .
Volgens mij is dat standaardprocedure bij muziekwinkels
Don't let my username fool you...
  donderdag 13 november 2008 @ 12:42:09 #183
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_63187508
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
Net als toen Dribbel maanden op zijn Valveking moest wachten... Net toen hij hem bij guitarbargains had gekocht, ging ik een week later naar feedback en reed iemand door de gang ermee. .

Maar Peter Verpuy ook, heb daar in mei ofzo een ukelelekoffer besteld. Noooooooit meer wat van gehoord. .
Ja ze gingen me zlef nog een kaartje sturen en bellen wanneer ik hem op kwam halen
pi_63187726
Sinds een half uurtje eigenaar van een Taylor Big Baby, heerlijk ding
pi_63188034
Heb ik hier btw al opgeschept met mijn Zvex Fuzz Factory kloon?

Ik heb een tijdje terug een kloon van een Zvex Fuzz Factory in elkaar gesoldeerd. Hij werkt ook nog! Echt super leuk speelgoed, maar eigenlijk te veel (onduidelijke) knopjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit helemaal netjes in een metalen omhulsing met knopjes er op etc. Ik zal kijken of ik eens een fototje kan nemen.

Ik moet nog wat beter bekend raken met het pedaalthe, maar ik heb er al wat vette geluiden en oorverdovende pieptonen uit gekregen

Voorbeeldje:

Of:
pi_63188415
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Daantke het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij GFS bestellen? Wil een nieuw setje elementen maar heb geen zin om zoveel verzendkosten te betalen
Als je een weekje eerder was...
PS4 online: micro_nl
pi_63188849
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Als je een weekje eerder was...
Dat las ik idd al
pi_63190983
Voor het eerst nieuwe snaren op een gitaar gedaan
pi_63191447
Net bericht gekregen van guitarbargains dat de levertijd van mijn Orange cab zo'n 8 weken is
Da's best lang
Nouja ik denk toch niet dat we dit jaar nog de gitaren gaan opnemen. Ik vraag me wel af hoe ze zo goedkoop kunnen leveren.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 13 november 2008 @ 15:01:52 #190
125915 Dribbel_
pi_63191555
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:57 schreef Cynic het volgende:
Net bericht gekregen van guitarbargains dat de levertijd van mijn Orange cab zo'n 8 weken is
Da's best lang
Nouja ik denk toch niet dat we dit jaar nog de gitaren gaan opnemen. Ik vraag me wel af hoe ze zo goedkoop kunnen leveren.
Ja sommige dingen zijn associaal goedkoop en andere zitten opeens weer boven een gem. prijs
pi_63191856
Niemand hier de effectenprocessor van bijv Native Instruments gebruikt? Guitarrig
pi_63192779
quote:
Op donderdag 13 november 2008 12:25 schreef Daantke het volgende:
Gaat er binnenkort nog iemand bij GFS bestellen? Wil een nieuw setje elementen maar heb geen zin om zoveel verzendkosten te betalen
Uiteraard
Wanneer precies weet ik nog niet, maar wel binnenkort

Stuur de zooi maar even via PM, regelen we wel even wat
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_63192981
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:41 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Uiteraard
Wanneer precies weet ik nog niet, maar wel binnenkort

Stuur de zooi maar even via PM, regelen we wel even wat
nice
tja welke weet ik nog niet precies, maar ik heb je ook op msn dus tegen die tijd geef je maar een gil.

Weet iemand trouwens een leuk instap multifx? ik weet dat multi fx niet alles zijn maar dan kan ik een beetje experimenteren ontdekken welke effecten ik leuk vind
zat te denken aan zo rond de 100 euro tweedehands, iemand ervaring met zoom gfx 3/5/8? het moet wel een beetje simpel blijven, niet dat ik oneindig veel knopjes en mogelijkheden heb
pi_63193044
Nja, die Zoom dingen schijnen wel redelijk te klinken en wel aardig degelijk en uitgebreid te zijn...

Als het zover is laat ik het wel even tijdig horen
pi_63193173
Right, tijd gestopt met spelen, mijn jackson ke3 voor een prikkie weggedaan begin dit jaar, maar het begint toch weer te kriebelen. Les paul'tje van een vriend geleend en het eerste wat mij opvalt; WAAR IS MIJN FLOYD.

Net andere woorden, ik zit rond te kijken voor een leuk gitaartje, maar hoe zit het met de kwaliteit van de nieuwe jacksons? is het te pruimen? ik heb een jaar of 2 terug namelijk alleen maar kritiek gehoord.

(Overigens; tips voor een betaalbare gitaar (max 400) voor een scholier zijn altijd welkom een beetje een allrounder wil ik eigenlijk, een lekker dun halsje (kleine handjes )en een floyd rose (licensed, echte zijn zo duur ) zijn wel de eis!)
pi_63193488
Nja, kom je snel op Ibanez uit denk ik... de RG serie... maar je kan ook eens naar de Dean Vendetta/ML kijken
  donderdag 13 november 2008 @ 16:05:18 #197
125915 Dribbel_
pi_63193627
LTD heeft ook leuke dinen in die prijsklasse
pi_63193718
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef The_Dean het volgende:
Nja, kom je snel op Ibanez uit denk ik... de RG serie... maar je kan ook eens naar de Dean Vendetta/ML kijken
Ibanez is een no-go. Heb op meerdere ibanezjes gespeeld maar ik vind ze te licht, heb niet het idee dat ik een gitaar in mijn handen heb . Ik neig stiekem nogsteeds naar jackson.

LTD daar zal ik ook nog even kijken! toch een redelijk warme toon met standaard pu's, en je kan er ook lekker op scheuren, dus ik denk dat het echt weer jackson of ltd wordt .
pi_63194248
Dean!

De nieuwe Vendetta bijvoorbeeld!

pi_63195081
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Daantke het volgende:

[..]

nice
tja welke weet ik nog niet precies, maar ik heb je ook op msn dus tegen die tijd geef je maar een gil.

Weet iemand trouwens een leuk instap multifx? ik weet dat multi fx niet alles zijn maar dan kan ik een beetje experimenteren ontdekken welke effecten ik leuk vind
zat te denken aan zo rond de 100 euro tweedehands, iemand ervaring met zoom gfx 3/5/8? het moet wel een beetje simpel blijven, niet dat ik oneindig veel knopjes en mogelijkheden heb
Interesse in een Boss ME-8 toevallig?
pi_63195213
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:52 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Interesse in een Boss ME-8 toevallig?
Ligt een beetje aan je prijs
pi_63195228
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:52 schreef TC_Artemis het volgende:
Right, tijd gestopt met spelen, mijn jackson ke3 voor een prikkie weggedaan begin dit jaar, maar het begint toch weer te kriebelen. Les paul'tje van een vriend geleend en het eerste wat mij opvalt; WAAR IS MIJN FLOYD.

Net andere woorden, ik zit rond te kijken voor een leuk gitaartje, maar hoe zit het met de kwaliteit van de nieuwe jacksons? is het te pruimen? ik heb een jaar of 2 terug namelijk alleen maar kritiek gehoord.

(Overigens; tips voor een betaalbare gitaar (max 400) voor een scholier zijn altijd welkom een beetje een allrounder wil ik eigenlijk, een lekker dun halsje (kleine handjes )en een floyd rose (licensed, echte zijn zo duur ) zijn wel de eis!)
Ik heb zelf een Jackson DXMG (zit wel iets boven die prijs en dan heb ik er zelf achteraf ook nog actieve elementen in gezet) en de kwaliteit van die gitaar van mij is gewoon goed te noemen. (is wel al wat ouder dan 2 jaar) De nek is wel iets dikker dan een Ibanez, dat is een reden waarom ik misschien toch eens een keer een Ibanez wil gaan proberen (heb ook kleine handen) Maar een RG voelt toch niet zo licht aan? Een S natuurlijk wel met z'n dunne body, maar een RG is een vrij normale gitaar. Yamaha heeft ook erg dunne halsjes, de hals van mijn oude Yamaha is dunner dan die van mijn Jackson. LTD zou ik niet weten, daar heb iki zelf nog nooit op gespeeld.

Ik heb overigens een nieuw salarisaanbod voor een nieuwe baan (nadat ik de vorige afgewezen had) en deze keer ziet het er al beter uit Juj, meer gitaarspullen kopen Alleen dan eerst nog een assessment zien te overleven.
pi_63195262
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:57 schreef Daantke het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je prijs
Wat bied je? Hij valt in elk geval binnen je budget

Het gaat om zo'n apparaat:
pi_63195304
quote:
Op donderdag 13 november 2008 16:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat bied je? Hij valt in elk geval binnen je budget

Het gaat om zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
Mwah ik heb geen idee van de waarde van dat ding, zeg maar waarvoor je em weg wilt hebben. Op harmony central gaan de prijzen een beetje van $80 used naar $300
  donderdag 13 november 2008 @ 17:07:42 #205
125915 Dribbel_
pi_63195495
Laatste tijd vind ik en wat dikkere hals toch fijner spelen Nouja live vooral wil ik eigenlijk wel goed voelen wat ik doe, met die Ibanez heb je bijna niks in je handen, ltd was al een stuk vetter, en die SG is nog een stukkie dikken en dat ragt wel lekker eignelijk
pi_63195542
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:00 schreef Daantke het volgende:

[..]

Mwah ik heb geen idee van de waarde van dat ding, zeg maar waarvoor je em weg wilt hebben. Op harmony central gaan de prijzen een beetje van $80 used naar $300
Ik weet nog dat ik 'm ooit voor 399 gulden 2e hands heb gekocht, best veel geld toen nog. Stuur me anders een PM als je interesse hebt
pi_63195562
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Laatste tijd vind ik en wat dikkere hals toch fijner spelen Nouja live vooral wil ik eigenlijk wel goed voelen wat ik doe, met die Ibanez heb je bijna niks in je handen, ltd was al een stuk vetter, en die SG is nog een stukkie dikken en dat ragt wel lekker eignelijk
Voor akkoorden en powerchords is dat idd wel lekker, maar voor een beetje solowerk (hoor mij, dat is hetgene waar ik zwaar in zuig ) vind ik een dunne hals toch wel zooooooveel fijner.
pi_63196089
Dikkere hals is echt beter!

Niet te dik uiteraard, maar die dunne Ibanez halsjes liggen mij niet bepaald.
pi_63196139
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Dikkere hals is echt beter!

Niet te dik uiteraard, maar die dunne Ibanez halsjes liggen mij niet bepaald.
Hey, we hebben iets gevonden waar we het over eens zijn .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_63196168
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hey, we hebben iets gevonden waar we het over eens zijn .
Wie had dat ooit durven denken

Vergelijk het altijd met vrouwen... mag best iets meer zijn, maar niet te overdreven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')