Struisquote:Op maandag 10 november 2008 22:50 schreef vaagsel het volgende:
Ze zullen in Australië wel een overschot hebben want het ligt deze week bij de Super de Boer voor slechts 12 euro per kilo!
Ik heb zelf geen ervaring met dit vlees. Welke van de twee verdient de voorkeur en wat zijn jullie ervaringen/recepten met/voor kangoeroe en struisvogel?
Nee, heel zacht juistquote:Op maandag 10 november 2008 23:19 schreef Knoflook het volgende:
was beetje taai toch ? Heb t down under wel eens op maar weet het echt niet meer.
Tussen gouda en haastrecht zit er 1 , volgens mij kan je zelfs levend kopen ( leuk voor in de tuin )quote:Op maandag 10 november 2008 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Kangoeroes zijn inderdaad in overvloed. Struisvogels worden er speciaal voor gefokt. Ook hier in Nederland.
Dat is ten eerste natuurlijk voorkeur, maar mijn neef, alias de superslagerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Struisjes! We hebben net een pakje meegenomen. 2 Stukjes, dik 150 gram per stuk voor 5,29 (35% korting)![]()
Ik vind struis zálig.
Hoe kan ik het het beste bakken? Goed doorbakken of een beetje rosé? Of is dat gewoon naar voorkeur?
Je eet die aangereden kangoeroes niet op hoor?quote:Op maandag 10 november 2008 23:07 schreef golfer het volgende:
In Aussie meer dan genoeg 'road-kill' aan kangoeroes gezien om dat nooit meer te willen eten.
Struisvogel vind ik een te sterke, beetje penetrante, smaak hebben.
Conclusie: beiden komen niet meer mijn bord op.
Dat vind ik dus juist minder lekker dan struis. Ik vind het aan de droge kant en wat oppervlakkiger qua smaak. Struis is erg zoet, vind ik lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:12 schreef Thorical het volgende:
Voor een struisvogel biefstuk hoef je mij niet wakker te maken. Ik vind het helemaal niet speciaal smaken.
Kangoeroe lijkt mij daarentegen wel spannend omdat het niet gekweekt word en dus "wilder" zal smaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |