quote:
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, dat groepje Turken![]()
![]()
De enige die wat sfeer proberen te maken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef NoizEkick het volgende:
Leek meer geluk dan wijsheid van Zeegelaar...
Jongens, met dit commentaar kan ik weinig. Wel wat uitleg bij geven he.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef NoizEkick het volgende:
Leek meer geluk dan wijsheid van Zeegelaar...
Met hun "We gaan europa in"quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje tot dusver zijn de swingende Turken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje tot dusver zijn de swingende Turken.
Juist een wedstrijd waar je het moet laten zien, maar kennelijk zit die gedachte er nog niet in bij Zeegelaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, nog geen normale aanval gezien
Alleen maar de lange bal. Zeegelaar nog helemaal niets goed gedaan. Lijkt er ook geen zin in te hebben ofzo. Kennedy nog niet gezien. Sno werkt hard, maar is erg ongelukkig en lijkt me niet de man die tegen az en psv in de spits moet staan.
Naja, hij heeft ook wel de pech dat Vermaelen achter hem staat en die schiet alle ballen heel hard en heel hoog naar voren. Maar als A-junior van Ajax moet je toch wel een bal over 10 meter in kunnen spelen lijkt me?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Juist een wedstrijd waar je het moet laten zien, maar kennelijk zit die gedachte er nog niet in bij Zeegelaar.
Want hij heeft ongelijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach meneer Derksen u bent zo zielig
Ach, ik neem het die jongen hiet kwalijk, hij staat duidelijk stijf van de zenuwen wat ook wel logisch is als je 2 dagen na je debuut bij het 2e ineens bij de hoofdmacht in de basis start.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Naja, hij heeft ook wel de pech dat Vermaelen achter hem staat en die schiet alle ballen heel hard en heel hoog naar voren. Maar als A-junior van Ajax moet je toch wel een bal over 10 meter in kunnen spelen lijkt me?
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Zero2Nine het volgende:
typisch ajaxmoment om dan toch nog te scoren in zo'n wedstrijd.
Vraag me af of dat de bedoeling was, maar goed. Laten we hem maar het voordeel van de twijfel geven bij die actie. Maar nu heel snel wisselen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Jasza het volgende:
Heineken heb je die panna niet gezien?
Wat zegt hij?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef NoizEkick het volgende:
Hij verwoordt het wel goed.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Meesterlijke opmerking van Johan over die muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |