Schijnt ie al best hard aan te werken, en schijnt een goede conditie te hebben. Denk dat ie gezonder is dan menig dunne niet prof voetballerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.
Dan heeft ie meer sprongkracht en zal hij sneller zijn.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een ruk instelling. Als je beter wilt worden zorg je ervoor dat je dat vet kwijtraakt. Als ik coach van Volendam was zou hij direct op de bank plaatsnemen totdat hij op een normaal gewicht zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als hij gewoon in de basis staat, is er voor hem verder ook geen noodzaak. Hij zal Volendam ook wel prima als plafond vinden.
Gestrekt met twee benen was dat hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef toma het volgende:
Geel voor zo'n actie![]()
Het is niet eens een overtreding.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
Heeft Zeegelaar al een bal goed geraakt?
Ik ben het wel met je eens, maar Adelaar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een ruk instelling. Als je beter wilt worden zorg je ervoor dat je dat vet kwijtraakt. Als ik coach van Volendam was zou hij direct op de bank plaatsnemen totdat hij op een normaal gewicht zou zijn.
Wat een koning die commentatorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
Dankjewel hoor teringcommentator, komtie daar weer mee.
Zojuist.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
Heeft Zeegelaar al een bal goed geraakt?
Die 2e keeper zal er wel helemaal niks van bakken, anders snap ik Adelaar ook niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar Adelaar blijkbaar niet.
Ik volg de wedstrijd via het commentaar van jullie.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
Die vallende regen is inderdaad nog 10x boeiender dan die hele wedstrijd.
Adelaar valt niet te begrijpen...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die 2e keeper zal er wel helemaal niks van bakken, anders snap ik Adelaar ook niet..
Het lijkt wel of ik naar Kozakken Boys - Stormvogles Tellstar aan het kijken ben. En dan is Ajax nog de slechtere partij, kun je nagaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijd via het commentaar van jullie.Dat commentaar is nog wel boeiend eigenlijk, haha.
Links toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Reddiablo het volgende:
Zegelaar heeft nou ook nog niet echt goede ballen gehad......
voorzet was prima.... was die trouwens met rechts of met links? Net gemist... rechts denk?
Er is geen betere club, ook al gaat het 10 keer kut.quote:
Niemand heeft de voorzet gezien, iemand heeft via fok! een gerucht verspreid en de rest lult maar wat mee.quote:
das ook weer waar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Er is geen betere club, ook al gaat het 10 keer kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |