Dus.quote:Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Toevallig iemand die de Volkskrant van vandaag heeft liggen? Er staat een stuk in over Arjan de Zeeuw met als titel "Heimwee naar Engeland smelt bij ADO'20".
Dat wil ik graag lezen, maar om voor een krant richting winkel te gaan zie ik eigenlijk niet zo zitten. Het is nl. takkeweer. En online kan ik het alleen lezen als abonnee, dus dat schiet ook niet op...
Nee dank je. Hou niet zo van ijs bij dit weer.quote:Op maandag 10 november 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Ola!
quote:
Net Gerard's deel van de Freaknacht even binnen gehengeld, lekker om morgen te beluisteren, want dan zit ik de halve dag in de trein.quote:
Pas op voor het eerste half uur. Gerard en Giel gaan 'zingen'.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net Gerard's deel van de Freaknacht even binnen gehengeld, lekker om morgen te beluisteren, want dan zit ik de halve dag in de trein.
Dat heb ik op YouTube gezien, dus I'm preparedquote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas op voor het eerste half uur. Gerard en Giel gaan 'zingen'.
Ah, zo te zien heeft Sirolf het online gezetquote:Op maandag 10 november 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik op YouTube gezien, dus I'm prepared
Henk-Jan Smits heeft zich er één keer niet mee bemoeit en we zouden zomaar eens een Idols-winnares kunnen hebben mét een houdbaarheidsdatum in de hitlijstenquote:Op maandag 10 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
Valt me niet tegen, die single van Nikki.
mij ook niet had eerder religeuze rock verwachtquote:Op maandag 10 november 2008 19:18 schreef Sersjee het volgende:
Valt me niet tegen, die single van Nikki.
Ik heb het idee dat ze qua stem net iets te kort komt. Ze zingt met schorre uithalen.quote:Op maandag 10 november 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henk-Jan Smits heeft zich er één keer niet mee bemoeit en we zouden zomaar eens een Idols-winnares kunnen hebben mét een houdbaarheidsdatum in de hitlijsten
Ik had een verloren halfuurtje vanmiddag.quote:Op maandag 10 november 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, zo te zien heeft Sirolf het online gezet
Hoe heb je die binnengehengeld? Via de podcast-map toevallig? Daar staat Ekdom In De Nacht sinds kort ook in.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
[..]
Net Gerard's deel van de Freaknacht even binnen gehengeld, lekker om morgen te beluisteren, want dan zit ik de halve dag in de trein.
Dat zegt niets. Katy Perry maakte eerst ook reli-pop.quote:Op maandag 10 november 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mij ook niet had eerder religeuze rock verwacht
Nee, de stream geript. Maar wel een goede tipquote:Op maandag 10 november 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had een verloren halfuurtje vanmiddag.
[..]
Hoe heb je die binnengehengeld? Via de podcast-map toevallig? Daar staat Ekdom In De Nacht sinds kort ook in.
IJsthee bij een Japanner, ik weet het niet...quote:Op maandag 10 november 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen deze foto's al gezien?
Van Domien's Hyve:
[ afbeelding ]
Van Michiel's Hyve:
[ afbeelding ]
Je mist er nog een paar:quote:Op maandag 10 november 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen deze foto's al gezien?
Van Domien's Hyve:
[ afbeelding ]
Van Michiel's Hyve:
[ afbeelding ]
Ah, daar kijk ik dan nooit. Meer van dit soort compromiterende foto's te vinden daar? Dan moet ik toch eens een kijkje gaan nemenquote:Op maandag 10 november 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je mist er nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Maricha's Flickr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |