Absoluut. De beeldkwaliteit op het grote scherm in 3D was overweldigend.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:08 schreef bravo het volgende:
Kijk hem wel in de bios, of in elk geval op een tv, dat verdiend deze film wel.
Bij mij in de bios was het ook doodstil tijdens die scene's, knap gedaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:08 schreef bravo het volgende:
Ik heb hem gezien, super film. Ik werd er echt vrolijk van. Ook de eerste 10 minuten weten je gelijk te binden.
Ik kijk Pixars het liefst op DVD op tv.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:08 schreef bravo het volgende:
Kijk hem wel in de bios, of in elk geval op een tv, dat verdiend deze film wel.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik kijk Pixars het liefst op DVD Blu-ray op tv.
Ja maar omdat het in het Nederlands is zal het je zeker gaan tegenvallen. Ik denk niet dat de makers van Pixar dit helemaal op kinderen hebben gericht. Dus misschien dat een van de sinterklaas films een betere keuze is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:31 schreef Ireth het volgende:
Is dit nou ook leuk voor een kind van 5/bijna 6?
Ze heeft dus haar zinnen gezet op Pixar voor haar verjaardagsfeestje (6 november) samen met 4 klasgenootjes. Sinterklaas vind ze dus absoluut niets aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja maar omdat het in het Nederlands is zal het je zeker gaan tegenvallen. Ik denk niet dat de makers van Pixar dit helemaal op kinderen hebben gericht. Dus misschien dat een van de sinterklaas films een betere keuze is.
daar had ik nou ook last vanquote:
Hier niet komen klagen dat het niet grappig was he.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar zinnen gezet op Pixar voor haar verjaardagsfeestje (6 november) samen met 4 klasgenootjes. Sinterklaas vind ze dus absoluut niets aanAch we zien wel of het wat is, van de trailers is ze iig razend enthousiast.
Omschrijft Koolhoven heel mooiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ga dan woensdag eindelijk naar de 3D versie toe, gisteren is Martin Koolhoven er heen geweest en die zei het volgende via twitter; MartinKoolhoven; Up is een meesterwerk. Als het je niets doet is dat omdat je een hart van steen hebt.
Ben zo benieuwd, gisteren ook voor het eerst ratatouille gezien, hoe briljant dat wel niet gemaakt is, beter dan Wall-E imho
Pixar is echt werkelijk briljant. Ze weten iedere keer weer met prachtige, originele verhalen te komen en de animatie is uiteraard van subliem niveau. Dat bedrijf staat echt op eenzame hoogte. Op grote afstand volgt dan nog Dreamworks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
Omschrijft Koolhoven heel mooi![]()
Uiteindelijk gaat het toch puur om persoonlijke smaak. Zo is en blijft mijn favoriet Finding Nemo. Maar verder heeft iedere Pixar film een bepaalde klasse wat maar weinig animatie studio's kunnen evenaren.
Ze is geswitchedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier niet komen klagen dat het niet grappig was he.
Ha! Zei het je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is geswitchedIk moet nu met een groep kleuters anderhalf uur lang naar Sinterklaas en de verdwenen pakjesboot kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |