Nou, hij weet het wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef Marble het volgende:
Hou jezelf toch niet zo voor de gek Eric. 2500 kcal. per dag is geen dieet, maar "normaal" volgens Voedingscentrumjosti's en IMO ver bovengemiddeld. Om af te vallen moet je dat op zijn minst halveren.
Het zit alleen nog in een soort van ontkennend stadium, met zijn appeltaart met slagroom.quote:Tot slot wil ik benadrukken dat ik voorlopig niemand adviseer mijn methode te volgen en ik wil iedereen die gezond wil leven door verwijzen naar www.voedingscentrum.nl
Wat een larie. Hoe verzin je zulke logica?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, als je normaal gesproken iedere dag minstens het dubbele daarvan eet, zal je ongetwijfeld afvallen als dan ineens 2500 kcal gaat eten
Nee jouw 1200 calorieën per dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat een larie. Hoe verzin je zulke logica?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
En het mooie is dat hij NAAST een snackbar woont!quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef dikkemongul het volgende:
Als het goed is, is hij zich nu aan het klaarmaken om naar de snackbar te gaan voor een broodjekaassouffle sate of een whopper.
Jij kent hem ook alquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef Frenkel het volgende:
[..]
En het mooie is dat hij NAAST een snackbar woont!
En een lift in zijn huis heeft zodat hij geen trap hoeft te lopen..
Hahaquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:40 schreef Frenkel het volgende:
[..]
En het mooie is dat hij NAAST een snackbar woont!
En een lift in zijn huis heeft zodat hij geen trap hoeft te lopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |