Of eet tempura! Gefrituurde groenten! (kort samengevat, dan)quote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Jordy-B het volgende:
Eet gewoon groente, ipv gerechten uit de frituur.
quote:8 sep, 01:23
Ik ga mooi niet op die weegschaal staan !! Ik heb de afgelopen drie weken zeker 800 caloriën per dag te veel gegeten !!
Ik moet weer terug in mijn kooi van 2500 caloriën per dag anders loopt het helemaal fout!!
Vrienden help en fluit me terug, roep me tot de orde, spuug op me (nou ja niet letterlijk graag) scheld me uit doe iets !!!
Ik begon op 135,5KG, ruim 6 maanden terug
toen;
133,5 KG
133,1 KG,
131,6 KG
131,2 KG
131,4 KG
130,6 KG
129,4 KG
128,8 KG
127,9 KG
127,2 KG
129,9 KG
129.8 KG (11 augustus 2008)
En nu heb ik geen idee want ik ga niet op de weegschaal voor dat ik weer een aantal dagen goed in mij patroon zit
En nogmaals voor de goede orde;
Ik zal regelmatig wegen en het gewicht dat dan te voorschijn komt is het maximale gewicht voor het nieuwe weegmoment. Dit gewicht mag dus wel lager worden maar nooit meer hoger.
Ik vrees ook, voornamelijk voor de mensen in zijn directe omgeving, dat ie buiten het kleine kamertje de hele dag door ook ruft.quote:Op maandag 10 november 2008 19:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal wel een mooie partij ruften op de WC, met zo'n eetpatroon...
Hij eet toch (bijna) dagelijks een broodje gezond of een broodje kaas met slaquote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Jordy-B het volgende:
Eet gewoon groente, ipv gerechten uit de frituur.
Ik wil niet eens weten wat zijn eetpatroon voor z'n 'dieet' wasquote:Op maandag 10 november 2008 19:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het nog knap dat hij dus bijna 6 kg afgevallen is
Volgens mij doet hij iets bij de radio, maar hij werd landelijk 'bekend' door deelname aan een afvalprogramma (een soort Big Brother maar dan anders). Daarin nam hij zich nog voor fitnessinstructeur te worden en volgens mij heeft hij daar zelfs een diploma voor gehaald.quote:Op maandag 10 november 2008 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
Serieus wie is dat? Is dat een zanger o.i.d.?
nouja, als je normaal gesproken iedere dag minstens het dubbele daarvan eet, zal je ongetwijfeld afvallen als dan ineens 2500 kcal gaat etenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:21 schreef Marble het volgende:
Hou jezelf toch niet zo voor de gek Eric. 2500 kcal. per dag is geen dieet, maar "normaal" volgens Voedingscentrumjosti's en IMO ver bovengemiddeld. Om af te vallen moet je dat op zijn minst halveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |