nee niet zeker (is t nu ook niet) maar wel bijzonder voor de hand liggend.quote:Op zondag 16 november 2008 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk een spoiler dat ze de overwinnaar zeker zo gaan bepalen. Dat was toch nog niet zeker ?
Zouden Yin en Hans nooit doenquote:Op zondag 16 november 2008 20:42 schreef Liquidootje het volgende:
Die Hiukwan is zo smerig he. Altijd maar plannetjes smeden en belachelijk evil zijn joh.
a2m.quote:Op zondag 16 november 2008 20:43 schreef Coos het volgende:
Zou die Hans stiekum Yin al geneukt hebben?
Hee! Jij hier!quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor aflevering dit wordt. Op één of andere manier heb ik het idee dat er geen eilandraad komt maar dat er iemand gaat afvallen door middel van een proef. Ik ga maar gewoon lekker kijken
ER fan sinds het beginquote:Op zondag 16 november 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee! Jij hier!Ik hoop echt dat Hiu er inblijft, anders kijk ik niet eens meer wie er dan wel wint...
denk ik
Cool dan ga ik hans zijn dochters trootsten.quote:Op zondag 16 november 2008 20:48 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik weet zeker dat die 2 mekaar allang hebben liggen batsen daar.
Ik gun ze beiden een hartelijke relationele crisis als ze uit ER komen.
Wat een tyfusvolk zijn die 2 zeg.
Ja dat kwam heel gemeend overquote:Op zondag 16 november 2008 20:50 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk! Hiu wordt gefeliciteerd doormiddel van een slap handdrukje
Jij had het beestje al lang getemd als huisdiertje he vlegel.quote:Op zondag 16 november 2008 20:53 schreef conleche het volgende:
Ik vind die 2 ook sadisten! Dat je een beest vangt voor je eten kan ik nog inkomen, maar ze zijn goddomme al tig afleveringen bezig om de meest wrede vallen te bedenken.
Waarschijnlijkquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij had het beestje al lang getemd als huisdiertje he vlegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |