Ik denk het ook. Of ze moeten met een wel heel goed doordachte oplossing komen. Anders vergeven trouwe ER kijkers ze het nooitquote:Op woensdag 12 november 2008 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, Art is een heel ander type. Eerlijk gezegd denk ik toch dat dit de laatste ER zal zijn.
Roos was in 2004,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
oh ja dat was peking expess daar fapte ik altijd op
Eviquote:
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
EviDa's niet Evi.. volgens de bestandsnaam is het Lotte
Dit is Evi (even van hierboven geplukt):
[ afbeelding ]
Nog steeds teveel. Zoals zo'n etentje, of een bad. Doet het programma geen eer aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:30 schreef Gia het volgende:
Ze kregen veel minder voedsel door proeven en zo.
Robinson met Roos en EP.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Roos was in 2004,
[ afbeelding ]
Maar die is blond.![]()
Evi.
[ afbeelding ]
Oh please!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef vencodark het volgende:
Mijn pa en ik zaten laatst naar Raymann is laat te kijken, ineens had mijn pa zoiets van: Goh, Raymann zou (als hij serieus is natuurlijk) ook best ER kunnen doen. Hij lijkt best dat type.
Inderdaad. Walgelijke ventquote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij is niet eens geschikt voor zijn eigen programma.
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij opquote:
Ik zeg ook niet dat hij gelijk morgen moet beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij op.
Lijkt me een mooie post om te quoten als TVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |