Sharon heeft het als wraak meegejat uit het kamp zijn tas!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel leuk zijn als Hans die munt niet meer kan vinden!
Back to basics... ik meen me te herinneren dat het uiteindelijk altijd om twee mensen draaide die in de studio zaten op ongemakkelijke stoelen terwijl ze naar zoetsappige montages moesten kijken en grijnzen als een Amerikaan... of op de aller-aller-aller-laatste eilandraad terwijl de afvallers mochten stemmen wie er met de prijs aan de haal ging...quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef RijstNatie het volgende:
gaan er maar 2 door naar de finale?
wanneer komen die afvallers nou eens in actie?
hoe ziet zo'n finale eruit?
omg dat zou echt meesterlijk zijnquote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sharon heeft het als wraak meegejat uit het kamp zijn tas!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
omg dat zou echt meesterlijk zijn
In GoogleYin+Expeditie Robinson getypt...krijg je als resultaat allerlei fora te zienquote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt bescheuren!!
Zouden Hans en Yin weten wat NL/B over ze denkt??
Haha, inmiddels natuurlijk vast welDie zullen ook wel meelezen hier
![]()
De hoer.quote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Cairon het volgende:
De echte vraag is natuurlijk... als Hans en Yin in de finale staan, en het publiek moet stemmen...
waar stem jij dan op?
De rat of de hoer?
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen jaquote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt bescheuren!!
Zouden Hans en Yin weten wat NL/B over ze denkt??
Haha, inmiddels natuurlijk vast welDie zullen ook wel meelezen hier
![]()
Wat zijn die Hans en Yin toch schijnheilig hèquote:Op zondag 9 november 2008 22:06 schreef Tante Bep het volgende:
Nou inderdaad, dat was achterbaks he Hans dat Hiu Geert eruit heeft gestemd zonder jullie op de hoogte te stellen, kan je nagaan wat een gluiperige rioolrat jij dan wel niet bent want vergeleken bij jou is zij echt nog heilig!
en ineens duikt er een serie-poster op die heel wat rode vlaggetjes doet opwaaien... "WendyWouter" ook wel bekend als "WenW"...quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen ja
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-media-Yin
Dan mis je wel wat hoor, als je je eerst kapot aan haar hebt geergerd en flink hebt verguisd is het nu dubbel zo leuk, echt overweldigend dat gevoel van weerzin jegensHans dat het uitermate rechtvaardig zou zijn als Hiu zou winnen.quote:
Wie en wie???quote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
en ineens duikt er een serie-poster op die heel wat rode vlaggetjes doet opwaaien... "WendyWouter" ook wel bekend als "WenW"...
Held Frans van vorig jaar daar over Hans:quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen ja
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-media-Yin
quote:Ik heb het lang voor me gehouden, maar helaas beste Hans je bent echt ZUM KOTSEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |