abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63080156
Ik heb gereserveerd bij het nieuwe japanse restaurant, Maneki in Utrecht (nachtegaalstraat).
We gaan aan de tepanyaki plaat.

Iemand al ervaringen met dit restaurant.
Sinds het vertrek van Tokyo heb ik nog geen goede japanner met tepanyaki in Utrecht kunnen vinden (Konnichiwa vind ik niet echt geweldig).
  zondag 9 november 2008 @ 18:17:56 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63080187
Ik vond ze wel aardig. Week of 2 geleden gezeten. Personeel vriendelijk en vakbekwaam.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_63080250
Ga er zo heen, laat je weten of het wat is... Overigens ga ik waarschijnlijk niet tepan yaki-en, want dat heb ik in Japan ook niet gedaan

Kyushu is goed, maar dat wist je waarschijnlijk al, en daar hebben ze geen tepanyaki...
pi_63090128
Prima restaurant, alleen maar Sushi gegeten, en dat smaakt heerlijk. Wel jammer dat ze weinig bijgerechten hebben, er gaat niks boven traditionele tempura soba noodles...

Tepanyaki komt volgende keer, maar ik vond de sfeer goed in het restaurant, ook de bedieing was erg vriendelijk.
pi_63095012
Ik ben benieuwd....

Waar zitten ze eigenlijk aan het begin van de nachtegaalstraat (zeg maar vlak bij de stadschouwburg) of meer aan het einde bij de maliebaan?
pi_63105813
Bij de stadschouwburg, een paar deuren voor paradigit.

Helaas hadden ze ook hier geen o-toro, maar ik begreep van het personeel dat dat in Nederland sowieso niet te krijgen is....

pi_63110085
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef zatoichi het volgende:
Bij de stadschouwburg, een paar deuren voor paradigit.

Helaas hadden ze ook hier geen o-toro, maar ik begreep van het personeel dat dat in Nederland sowieso niet te krijgen is....

[ afbeelding ]
Al twee keer o-toro bij Genki Tei in Den Haag gegeten. Eerste keer wilde mijn vriend chu-toro nigiri. Serveerster ging even informeren of ze het wel hadden. Bleek dat ze ook o-toro beschikbaar hadden.

Tweede keer ruim van te voren aangevraagd omdat ze het niet altijd hebben. Samen met een bevriend stel sashimi van maguro, chu-toro en o-toro gegeten.
pi_63239158
Nou ik ben er gisteren geweest en niet echt onder de indruk. De zaak draait nog niet efficient.
We moesten een uur wachten op ons eten en dat waren alleen de japanse bonen (die je zelf mag doppen).

Het eten was op zich wel lekker, maar de bediening was wel heel erg traag. We zaten met onze rug naar de sushibar en continu stonden er mensen in onze nek te hijgen die sushi kwamen halen en stonden te wachten tot het klaar was.
pi_63242394
Aan de tepan-yaki tafels? Tja toen ik er was, waren er een stuk of twintig mensen, dus genoeg service... Heb ook niet overdreven lang moeten wachten op het eten, maar wij aten alleen sushi...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')