Top aankoop.quote:
Ja ben ik met je eens, maar Suarez heeft 95 % van de kaarten gewoon terecht gekregen. Dus tis gewoon zn eigen schuld.quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het mag nooit zo zijn dat scheidsrechters op grond van reputatie gele kaarten gaan geven. Wie het ook is!
Ik zag dat het een dubbel gevouwde enkel was. Die is er 2 maanden uit denk ik. Ajax zal tegen PSV denk ik 4-5-1 gaan spelen in de ArenA.quote:
Deze van vandaag is gewoon belachelijk, dat kan iedereen zien, zelfs zonder bril! Op van Boekel na dan...quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens, maar Suarez heeft 95 % van de kaarten gewoon terecht gekregen. Dus tis gewoon zn eigen schuld.
Zag er niet goed uit, ging wel heel hard dubbel..quote:
Suarez is er toch nog.....quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
Tegen PSV met fucking Sno in de spits
En is Utrecht omgekocht ofzo?
Tvp
Ja, was geen opzet van die speler van Sparta.quote:
Het is wel een toenemende armoede inderdaad...quote:Op zondag 9 november 2008 15:30 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik zag dat het een dubbel gevouwde enkel was. Die is er 2 maanden uit denk ik. Ajax zal tegen PSV denk ik 4-5-1 gaan spelen in de ArenA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |