Ja, is ook begrijpelijk want utilities zoals FIXBOOT staan daar niet op. Die .iso is alleen bedoeld om van te kunnen booten en de juiste (!) versie van user32.dll terug te kunnen zetten, en dat zou normaal gesproken ook voldoende moeten zijn. Toch op zoek gaan naar een echte installatie CD dus (en als je nog eens een computer koopt nooit meer genoegen nemen met een zogenaamde recovery CD waarmee je niet kunt recoveren).quote:Op donderdag 13 november 2008 13:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nuciaboot.iso bedoel je? Zoja, dat is BartPE, en heb ik al geprobeerd. Daar lukt het niet om commando's uit te voeren in de Command Prompt.
recovery console dan dan copy c:\documents and settings\GEBRUIKERSNAAM\mijn muziek\user32.dll c:\windows\system32\user32.dllquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef Rots het volgende:
AVG![]()
Mij is dit dus ook overkomen, ik dacht zo slim te zijn om dat bestandje (user32.dll dus) naar een andere map te verplaatsen, en dat het zo dan misschien opgelost zou zijn. (dit dus in de veilige modus)
Nu is mijn vraag, hij zit in de map Mijn Muziek. Hoe ga ik dit fixen? Ik denk er nu aan om maar gewoon XP opnieuw te installeren.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
recovery console dan dan copy c:\documents and settings\GEBRUIKERSNAAM\mijn muziek\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll
Als de map mijn muziek ergens anders staat moet je dat eerste pad dus veranderen
In je bios instellen dat ie eerst naar een cd moet zoeken, dan pas naar een hddquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:57 schreef Rots het volgende:
[..]
dankje, ik zal het proberen.
Één vraagje, ik heb die windows XP CD in de computer gestopt. Als ik die computer nu aanzet, komt ie niet in het scherm om te recoveren of te herinstalleren, maar start hij windows gewoon op..?
Jupquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef Rots het volgende:
Haha net ge-edit, welke van de 3 moet ik kiezen dan? DVD_RW?
Dat kan je beter even in een apart topic vragen, dan komt het beter onder de aandacht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:27 schreef Rots het volgende:
Kwam er niet uit, toch maar Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Nu moet ik een verbinding maken met de andere computers in het netwerk(via de router dus).
Maar wie o wie weet ook alweer hoe ik dat doe?
Alvast bedankt.
Wil je dat we je mailen ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef Calimero007 het volgende:
Dank voor de inspanningen die jullie doen rond AVG vraagstuk
mailbox.online1140@yahoo.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |