abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63071125
Hallo allemaal!
Ik en een aantal vrienden van mij willen graag een rondreis trip door belgië, frankrijk,( klein beetje) italie, switzerland, en om dan via luxemburg terug naar NE te gaan, te maken!
Onze eerste idee was om dit met een busje te gaan doen, maar we hebben op internet gekeke naar gemiddelde prijs om busje te huren en dit is egt te bizar duur
Weet 1 van jullie misschien een goed adresje of site waar je een auto kan huren!?
Ik vroeg mij ook af of sommige van jullie hier weleens ervaring mee hebben gehad ( soort van eurotrip) en hoe dit bevallen is?
Als jullie nog do's of don't hebben hoor ik die graag

ps. Ons budget p.p. houden we graag onder de 1000 euro
  zondag 9 november 2008 @ 12:25:19 #2
221210 bierzuipert
doe mij maar een cola
pi_63071207
klinkt leuk!
waar gaan jullie overnachten? campings?
1000 euro p.p.??
pi_63071994
1. Schopje TRV?
2. Vergeet de overnachtingskosten niet (in veel landen mag je niet wildkamperen (incl op een parkeerplaats gaan staan en in het busje maffen))
3. Vergeet de benzine niet
4. Vergeet het voedsel niet
5. Vergeet de overige uitgaven niet
6. Vergeet het autobahnvignet in Zwitserland ( en misschien andere landen ook wel) niet
2-6 voor onder de 1000 euro? succes!
7. Rent-a-brik A'dam (ik weet niet of ze auto's verhuren voor verder dan Duitsland, Belgie en Nederland)
Hoe lang willen jullie gaan?
En met hoeveel mensen?

PS: het land heet gewoon Zwitserland, en in het Engels Switzerland
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 9 november 2008 @ 16:09:01 #4
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_63076733
Schopje naar TRV
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_63078944
ja we wilden op campings gaan overnachten omdat dat waarschijnlijk toch het goedkoopste is, alleen nadeel is dan denk ik het OV als je in de buurt van zuid-frankrijk komt , wat bedoelen jullie met TRV? en idd ik denk wel dat het wat meer gaat worden boven de 1000 euro.
  maandag 10 november 2008 @ 02:13:53 #6
202348 Susi
Temple of Love
pi_63093944
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:20 schreef teelee het volgende:
switzerland,
Het is Zwitserland voor jou :-)

Verder is dit land in ieder geval niet het goedkoopste. Luxemburg is wel weer goedkoper tanken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')