Sterker dan Groningen, Heerenveen en NAC sowieso. Ook Twente is een horde die te nemen is.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij acht ze sterker dan pakweg, Ajax, Groningen, Heerenveen, Nac, Twente, PSV of AZ?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Sterker dan Groningen, Heerenveen en NAC sowieso. Ook Twente is een horde die te nemen is.
We zullen het zien, ik vind Feyenoord een goede selectie hebben maar wel 1tje die je moeilijk aan het voetballen krijgt, dit itt makkelijk voetballende ploegen als Twente, Nac en AZ.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Sterker dan Groningen, Heerenveen en NAC sowieso. Ook Twente is een horde die te nemen is.
Mwah, als ze gewoon de goals gaan maken uit die kansen die ze krijgen, klopt dat gewoon hoor. Ook wat minder uitglijders maken.quote:
wheheheeheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Onthoud deze post!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Realist.
En ik krijg gewoon gelijk.
Jij bent zeker 12?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
wheheheeheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheeh
heheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheh
eehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehh
eheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheehheheeh
Oh sorry, dat meende je serieus?
Gewoon meer scoren dan de tegenstander. Simpele Cruijffiaanse gedachte.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef venomsnake het volgende:
Feyenoord krijgt te makkelijk doelpunten tegen om bovenin mee te gaan doen vrees ik.
En geld voor betere verdedigers is er niet.
Ik denk dat dat niet realistisch is. Je kunt niet alles afschuiven op pech, feijenoord heeft structureel veel last van blessures en achterin staat het niet bepaald als een huis. Ze moeten het hebben van super talent Wijnaldum die de motor is in het elftal. Maar je kunt niet leunen op de talenten van een 17-jarige speler want die krijgt gegarandeerd nog een slechte periode (zoals ieder talent). Ik denk dat een plek tussen de 5e en de 8e plaats realistisch is voor Feijenoord.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Realist.
En ik krijg gewoon gelijk.
Iedere wedstrijd van beide clubs is niet om aan te zien, dus waarom zou dat wel het geval zijn als ze elkaar treffenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij is Heracles - Vitesse echt niet om aan te zien
touchéquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd van beide clubs is niet om aan te zien, dus waarom zou dat wel het geval zijn als ze elkaar treffen....
Rustig maar. Morgen mag Ajax weer spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:06 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij is Heracles - Vitesse echt niet om aan te zien
meest afgespeeld:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef achterop23 het volgende:
Voor een feyenoordsupporter heb je wel een beste muzieksmaak Happel! (.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |