Nou, neequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Happel het volgende:
[..]
En jij vindt het gek dat ik me af en toe laat gaan.
Dan zoek je toch lekker een Feyenoord-forum. Jij blij, wij blij.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat dit forum meer een Ajax-forum is dan een voetbal-forum.
Jij zou je dan wel thuis moeten voelen hier, toch?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Nou, doei dan he!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
NECquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik zie AZ ook gewoon een grote kans maken hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax kampioen dat is duidelijk, echt raar dat Feyenoord en PSV het zo ongelofelijk waardeloos doen echt rampzalig slecht, echt vrij kansloos tegen elk team, desastreus, incompetent, matig. Ajax kampioen
Net als Groningen. NAC is een gevaarlijke outsider die ik nog wel weg zie zakken omdat de selectie niet zo sterk is als die van Groningen of AZ.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie AZ ook gewoon een grote kans maken hoor.
Ik denk dat we na november een beetje weten hoe het er allemaal voor staat. Dan heeft iedereen wat grote ploegen gehad en iedereen wat kleintjes. Ajax gaat nog genoeg punten verprutsen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie AZ ook gewoon een grote kans maken hoor.
Feijenoord zal dit jaar in de top vijf eindigen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax kampioen dat is duidelijk, echt raar dat Feyenoord en PSV het zo ongelofelijk waardeloos doen echt rampzalig slecht, echt vrij kansloos tegen elk team, desastreus, incompetent, matig. Ajax kampioen
Juich nou maar niet WEER te vroeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aangezien Van Wolfswinkel zojuist het lege doel nog niet kon vinden, lijkt het me sterk.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:54 schreef Suijk het volgende:
Zijn er nog goals te verwachten bij Heracles of Vitesse?
Zet je bril eens af joh.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord zal dit jaar in de top vijf eindigen.
Jij acht ze sterker dan pakweg, Ajax, Groningen, Heerenveen, Nac, Twente, PSV of AZ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord zal dit jaar in de top vijf eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |