Daar ga ik niet over muggenziften; gaat er me vooral om dat ik al enkele dagen terug als eerste €60,- neerzette.quote:Op maandag 17 november 2008 10:30 schreef BitetheBullet het volgende:
Mijn bod (en volgens mij dat van Dark_Angelus) is 60 euro excl.
Dat is toch 6,20 hoger.
Mijn bod is dus 60 euro bij afhalen voor de duidelijkheidquote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef SuperAttie het volgende:
Ik wil er persoonlijk zo snel mogelijk van af voor een redelijk bedrag, om mijn nieuwe horloge aan te schaffen.
Tot nu toe is het hoogste bod dus 66,20 inclusief verzenden. Mijn voorkeur gaat ook het liefst uit op verzenden, zodat het zo snel mogelijk is afgehandeld.
Ik wil dit topic nog tot vanavond open laten staan om BitetheBullet en/of Dark_Angelus de kans te geven om eventueel hun bod te verhogen. Als tot die tijd niet boven de 66,20 inclusief verzenden is geboden is de Fossil van jou, Maaike_20.
Wanneer kan je hem komen ophalen?quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Mijn bod is dus 60 euro bij afhalen voor de duidelijkheid
Klinkt goed. Hoe komt morgen of overmorgen uit voor jou?quote:Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Excuus! Was ik weer, gisteren helaas verhinderd en vandaag een drukke dag gehad.
Wat mij betreft hebben we een deal voor €60,- daarbij wil ik wel van de week even afspreken en het horloge in daadwerkelijke staat zien. Mocht het mij bevallen dan neem ik het horloge met veel plezier van je over
Morgen niet, overmorgen lijkt me een prima planquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef SuperAttie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hoe komt morgen of overmorgen uit voor jou?
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen niet, overmorgen lijkt me een prima plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |