Ik fiets elke dag naar m,n werk , maar heb nog nooit een gescheurde broek hierdoor gehad.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft dit ook. Hij koopt echt wel goed passende broeken, daar zit het hem niet in.
Wel fietst hij heel veel, dus misschien dat KaleKano de juiste verklaring heeft?
Je zou het wel denken als je naar al die gothics en emo's en ander langharig links tuig kijktquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:12 schreef zomaareennaam het volgende:
het blijkt dat sommige mensen nu eenmaal niet met blauwe dingen om kunnen gaan - misschien is het handig als je een zwarte spijkerbroek koopt? die schijnen significant langer mee te gaan.
Niet waar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:15 schreef Feitosa het volgende:
Je spijkerbroeken halen bij de H&M. 45 euro en die scheuren niet.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
De weggehaalde reacties, let me ques?
Is dat het? Ik zat me al af te vragen waarom bijna al m'n broeken een open kruis hebben... Maar eens een ander zadel proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:31 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft dit ook. Hij koopt echt wel goed passende broeken, daar zit het hem niet in. En het gebeurt hem bij al zijn spijkerbroeken, goedkoop of duur maakt niets uit.
Wel fietst hij heel veel, dus misschien dat KaleKano de juiste verklaring heeft?
Wat dacht je van een stalen stijve?quote:Op zondag 9 november 2008 01:25 schreef cerror het volgende:
Of je schaamhaar is van ijzer, of je bent te dik, of je hebt een lichaamlijke handicap, of je loopt gewoon als een mongool.
proestttttttttttttquote:Op zondag 9 november 2008 01:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is dat het? Ik zat me al af te vragen waarom bijna al m'n broeken een open kruis hebben... Maar eens een ander zadel proberen.
Klopt, ik had er ook altijd last van, totdat ik een aantal kilo ben afgevallen en mn dijen zijn geslonken en niet meer langs elkaar heen schuren met lopenquote:Op zondag 9 november 2008 12:11 schreef latexpiepbeestje het volgende:
dat komt omdat je dijen tegen elkaar schuren, valt niet zo veel aan te doen of je moet een leuk lapje over de gaatjes naaien
maar ik ben helemaal niet dikquote:Op zondag 9 november 2008 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klopt, ik had er ook altijd last van, totdat ik een aantal kilo ben afgevallen en mn dijen zijn geslonken en niet meer langs elkaar heen schuren met lopenNu heb ik er geen last meer van
Ik heb ook geen overgewicht ofzo, heb op zich een normaal gewicht, maar die paar kilo's eraf hielpen blijkbaar wel. Komt toch vaak wel doordat je veel fietst of je dijen lans elkaar schuren met lopen.quote:
dan moet dat het laatste zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 13:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb ook geen overgewicht ofzo, heb op zich een normaal gewicht, maar die paar kilo's eraf hielpen blijkbaar wel. Komt toch vaak wel doordat je veel fietst of je dijen lans elkaar schuren met lopen.
Ik ben voetballer geweest en nu ook mountainbikerquote:Op zondag 9 november 2008 15:19 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend is ook helemaal niet dik, maar heeft wel relatief stevige bovenbenen.
(Vroeger heel veel geskateboard en tegenwoordig fanatiek mountainbiker).
Ik denk dat hij eerst maar een ander zadel moet proberen, minder fietsen en minder mountainbiken is voor hem geen optie.
dat denk ik wel dan jaquote:Op zondag 9 november 2008 15:32 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik ben voetballer geweest en nu ook mountainbiker
Hoewel de laatste tijd niet zo veel meer. Zou dat t zijn?
Ik ben ook fanatiek mountainbiker en wielrenner, maar ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik denk omdat ik nooit een spijkerbroek tijdens het sporten aan heb. Ik fiets wel veel, maar als ik gewoon ergens naar toe fiets (studie ofzo) dan doe ik dat ook vaak op m'n mtb. Misschien dat het niet slijt omdat die fiets een smaller zadel heeft...quote:Op zondag 9 november 2008 15:32 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik ben voetballer geweest en nu ook mountainbiker
Hoewel de laatste tijd niet zo veel meer. Zou dat t zijn?
nee, ook aan of je dijen bij het lopen langs elkaar heen schuren.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:32 schreef ChillBillzzz het volgende:
Duzzz Conclusie: De oorzaak ligt aan de soort zadels!!!!
Dat ook. Ik heb door al 't fietsen ook behoorlijke bovenbenen, maar m'n dijen schuren niet tegen elkaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, ook aan of je dijen bij het lopen langs elkaar heen schuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |