Ik heb dit bericht even hier gekopieerd omdat mijn andere topic dicht is.
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:33 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Kapotte toets, speaker die gaar is, ruis op de outputs enzo.
Maar dat schermpje en die pitch bend heb je toch echt zelf gemold.
Je krijgt er nooit meer dan 50 euro voor met die defecten ik heb hem voor 40 euro verkocht omdat het anders gewoon keiharde oplichting was geweest om zoveel geld te vragen voor een minderwaardig apparaat. Blijkbaar denk jij er anders over.
[lalala]
Ik heb lekker allemaal vette synthesizers staan hier
(hier begint mijn bericht).
Die Toets was alweer gefixed, Die speakers waren zeker niet gaar, Komt gewoon door de Potmeter, Ruis op de Outputs staan de oude PSR modellen om bekend(Tot de 550).
Als ik er in de staat die hij nu is 30euro voor kan krijgen van iemand dan doe ik dat gewoon.
Die pitchbend heb ik niet zelf gesloopt, Ik was met dat keyboard aan het spelen, En ik was met die bend aan het spelen, En opeens blijft hij hangen en ging hij raar doen, Dat schermpje klopt wel, Maar misschien kan ik nog ergens een 2ehands 530 op de kop tikken voor weinig, En dan de schermpjes overzetten, Dan is de 530 altijd nog 100+ euro waard.
En, De 530 is zeker geen minderwaardig apparaat, De meeste Roland keyboards van 400-500euro(Em-25/Gw-7/E-09) Hebben een klank die niet HALF zo goed is, En hebben ook geen goed leslie effect OF delay.
De 530 is een zeer goed instrument, En vooral de Elektrische piano`s en strings EN orgels vind ik heel goed.
Wat betreft die synths: Ik ben blij met de Tyros-2(over 7 maanden) En wat softsynths en Cubase), Kan je als je er echt goed mee bent, Net zo veel mee.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2008 03:23:14 ]