quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:25 schreef murp het volgende:
[..]
dan zitten we op de zelfde golflengte, maar ik wil wel bij het kliekje horen hoor
altijd al een lekker wijf geweestquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:26 schreef santax het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een wijf?
*voegt toe aan fap-lijst*
Niet in mijnequote:Op vrijdag 7 november 2008 19:32 schreef santax het volgende:
[..]
Done![]()
Ik ga murp uitwonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Murp mag wel in het kliekje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil m'n haarspeld terugquote:
Wil je weten wattie dermee heeft gedaan dan? Of is het op goed vertrouwen en gooi je hem thuis in een bak met zuur?quote:
Dat kliekje van jou in je eentje is dan ook niet echt noemenswaardig zeg maarquote:
Jouw mening interesseert me ook vrij weinigquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
Dat kliekje van jou in je eentje is dan ook niet echt noemenswaardig zeg maar
Zelfs al zou Bob erbij gaan dan nog zijn er betere kliekjes, zoals bijvoorbeel de 2 maroc hier op de hoke van straat![]()
Haha! Jij zal nooit weten hoe tof het is in HET kliekje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
Zelfs al zou Bob erbij gaan dan nog zijn er betere kliekjes, zoals bijvoorbeel de 2 maroc hier op de hoke van straat![]()
Ga ik erbij dan? Ik ben niet echt gecharmeerd van het clubliedquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef santax het volgende:
[..]
WAT?!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ga ik erbij dan? Ik ben niet echt gecharmeerd van het clublied
Eej, ik heb hem haar net 3 keer alle hoeken van mijn kamer laten zien. Mag hij ze ook even rust hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert me ook vrij weinigGa Murp lekker uitwonen
NIEUWS
Clublied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |