*surf* ben waarschijnlijk blind geweest: overal zie ik al iets...
quote:
What Final Destination 2 Is About: One year after the tragic crash of Flight 180, Kimberly and her pals are gearing up for a road trip to Daytona for sun, partying, and dudes. The gang quickly find themselves stuck in bumper to bumper traffic on the freeway on-ramp. Then the vision strikes Kimberly: a horrifying disaster. An event that can happen at any time and any place. A struggle to stay alive and avoid death at all costs ensues.
quote:mjah... blair witch deel 1 was leuk... speed deel 1 was leuk... maar heb je ooit nog wat over de sequel gehoord?
Op maandag 25 maart 2002 11:07 schreef DaMSWer het volgende:
deel 1 was best wel leuk
quote:
Op maandag 25 maart 2002 11:01 schreef zerosignal het volgende:
*WOW* Ik heb hier nog helemaal niet van gehoord... Hoop dat ie flopt... Bij sommige films vraag je je hevig af waar zo'n sequel over zou moeten gaan.*surf* ben waarschijnlijk blind geweest: overal zie ik al iets...
[..]
hij heeft gewoon hetzelfde verhaal als het eerste deel
quote:
Op maandag 25 maart 2002 11:07 schreef DaMSWer het volgende:
deel 1 was best wel leuk
deel 1 was HEEL leuk
En ik ben altijd wel in voor een tienerhorrorslasherpulpfilmdingetje!
het is niet seeya guys trouwens... maar you can just drop DEAD
quote:dan moet je hem eens vaker kijken,
Op maandag 25 maart 2002 15:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Al die lyrische verhalen over deel 1 vond ik maar overdreven. Ik vond het geen super geweldig fantastisch super leuke film.
net als in de openingsscene
daar zitten stiekum een stuk of 20/25 verwijzingen naar eerdere rampen in de geschiedenis in die je niet zo heel snel opvallen, en in de restvan de film komen die nog een aantal keer voor...
een leraar van me heeft de film ooit helemaal meegekeken, die wist ik echt ooit dingen te vertellen die normaal niet op zouden vallen
Voor degene die het niet weten te waarderen was het denk ik net te subtiel allemaal...
Vervolg kan juist heel makkelijk...meer originele dood-ontsnappingen...en het was wel degelijk een (redelijk) succes...vandaar ook het vervolg!
quote:horrorslasherpulpfilm?? wil niet vervelend doen maar dit is dus nix meer dan een tienerfilm.
Op donderdag 28 maart 2002 15:14 schreef Gellarboy het volgende:
Whoei, ik vond deel 1 ook cool!
Heb echt zitten gillen in de bios bij die bus scene."WHA!"
En ik ben altijd wel in voor een tienerhorrorslasherpulpfilmdingetje!
quote:ik wil ook niet vervelend doen, maar dit is wel meer dan een tienerfilm hoor...
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:02 schreef AntiChrist het volgende:[..]
horrorslasherpulpfilm?? wil niet vervelend doen maar dit is dus nix meer dan een tienerfilm.
quote:en wat is er precies meer aan?, horror? slasher? Pulp? een tienerfilm met een paranormaal tintje nix meer nix minder.
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:27 schreef zerosignal het volgende:[..]
ik wil ook niet vervelend doen, maar dit is wel meer dan een tienerfilm hoor...
crossroads is een tienerfilm... f/d NIET
zoals ook American Psycho 2 (29-10 op DVD) sla die ook maar gerust over
f/d zelf was leuk. kvond die scene met het kruipende water over die badkamervloer wel origineel *gulp*
huur hem nog een paar keer en kijk goed....
of lees wat meer over hoe de film tot stand is gekomen
Hele film is zo fucking dubbelzinnig....
maar de massa weet dat niet
Ik vond deel 1 zeer goed, dus ik kijk hier naar uit!
quote:Twas
Op maandag 25 maart 2002 11:11 schreef vosss het volgende:
Met die bus vond ik erg cool.
seeya guys --> Splet!!!
quote:Maar deel 1 was wel leuk in elk geval
Op donderdag 3 oktober 2002 20:22 schreef Ketjing het volgende:
Deel 1 was op zijn zachts gezegd niet echt een succes. Denk dat deel 2 hetzelfde lot beschoren is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |