quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:04 schreef tong80 het volgende:
Ik weet waarom Fortuna Sittard op de rand van faillisement staat of ik heb geen idee Een speler eist een paar ton wegens een verbroken contract
Ik weet wie Frank Arnesen op een WK een rode kaart aannaaide of Ik heb geen idee Matheus natuurlijk
Ik ken de eigenlijke naam van Péle of Hoe heet ie dan Edson dos Nascimento
Ik weet welke journalist tijdens een WK in het zwembad werd gegooid door de spelers van Oranje of Ik heb geen idee Ben de Graaf van de Volkskrant op het WK-74
Ik weet welke spelers de stripfiguur Kick Wilstra vormden of Ik heb geen idee Kick Smit Faas Wilkes en Abe Lenstra
Ik weet wie er ooit een gele kaart kreeg omdat ie op de bal ging zitten of Ik heb geen idee Jantje Peters destijds als speler van AZ-67
De beste voetballer van FC Twente was Epi Drost die amper interlands speelde.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:30 schreef Dos37 het volgende:
Anderlecht of Club Brugge Belgisch voetbal![]()
Ik zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef The_Verve het volgende:
Even een kritische noot: Die "Ik weet... / Ik heb geen idee" -dilemma's zijn natuurlijk geen dilemma's. Lijken er wel steeds meer te worden. Verder een leuk topic hoor.
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef tong80 het volgende:
Ik weet wat de term Grenolin betekent of Ik heb geen idee Gren Nordahl en Lindholm waren drie Zweden die in de jaren 50 voor AC Milan speelden
Ik weet wie de beste speler ooit van MVV is of Ik heb geen ideeWilly Brokamp
Ik weet wie de vrouw van Brian Roy is of Ik heb geen idee Nada van Nie, de actrice en TV-presentatrice
Ik weet wie de eerste Nederlander was die in een EC-1 finale scoorde of Ik heb geen idee Rinus Israël in de finale van 1970
Ik weet wie de KNVB heeft opgericht of Ik heb geen idee Pim Mullier
Ik weet bij welke club de zaalvoetbal-vedette John de Bever betaald voetbal heeft gespeeld of Ik heb geen idee FC Dordrecht
Ik weet wie in Azië tot speler van de eeuw werd gekozen of Ik heb geen idee Bum Kun Cha
Ik ben het zo eens met jouquote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef tong80 het volgende:
Gert Jan Verbeek is terecht ontslagen of Zijn ontslag slaat nergens op
Staanplaats achter het doel of Een stoel op het ereterras
Tussentijds spelers kopen is competitievervalsing of Dat moet gewoon kunnen
Shirtreclame is zonde van de mooie shirtjes of Dat is nu eenmaal de moderne tijd
Uniek wat Barcelona momenteel presteert of Wat presteren ze dan
Ik kijk op zaterdag naar die sportschau of Dat doe ik niet
Messi of Ronaldo
Gerrie Mühren of Arnold Mühren
De EC-1 overwinning na de 3-3 eindstand van Liverpool tegen AC Milan of De EC-1 overwinning van Manchester United in de laatste minuten tegen Bayern München
We zullen nooit meer iets horen van Willem van Hanegem of Dat is overdreven
Ik ga naar Feijenoord Heerenveen kijken of Ik ga naar de inauguratie van Barak Obama kijken
Oranje heeft zich eigenlijk al geplaatst voor het WK of Dat moet ik eerst nog zien gebeuren
Jammer dat VVV al zo'n grote voorsprong heeft of Dat interesseert me niet
De getemde leeuwen of De rode duivels
Ton Duchatenier zou het seizoen moeten kunnen afmaken of Daar hoort iemand met een diploma
Ik zal de Kuip gaan missen of Die nostalgie herken ik niet
Hans Kraaij sr of Hans Kraaij jr
Momenteel Arjan Robben of Momenteel Robin van Persie
Ik weet wie de lieverdjes werden genoemd of Ik heb geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |